Vyhlásené obstarávanie

Oprava rozvodov vonkajšieho osvetlenia na vonkajšom parkovisku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
105 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45310000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je Oprava rozvodov verejného osvetlenia na vonkajšom parkovisku novej budovy SND v zmysle tejto výzvy, projektovej dokumentácie a výkazu výmer.. V súlade s projektovou dokumentáciou vrátane výkazu výmer. Obhliadka: Záujemcom sa odporúča, vzhľadom na špecifickosť miesta, ako aj špecifikovanie presného množstva a rozsahu prác, vykonať obhliadku miesta plnenia, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu uchádzača. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky, dostanú informácie na telefónnom čísle, alebo priamo u zodpovednej osoby: Michal Dobre, tel.: +421 220 472 210, email: michal.dobre@snd.sk.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s výzvou na predkladanie ponúk. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0), vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/445402. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou. 8. Úspešný uchádzač musí mať pred uzatvorením zmluvného vzťahu splnené povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo Zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Úspešný uchádzač/dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby mal splnené povinnosti ohľadom zápisu do registra partnerov verejného sektora aj vo vzťahu k svojim subdodávateľom v zmysle Zákona o registri partnerov verejného sektora. 9. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predloženie ponuky na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je rozdelený na samostatné časti. Predložením ponuky uchádzač súčasne vyjadruje súhlas so všetkými požiadavkami a podmienkami podľa tejto výzvy. 10. Termín plnenia / Dodacia lehota od vystavenia objednávky: do 30 dní. 11. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku v podobe skenu podpísaného dokumentu. 12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi, vystavenej po kompletnej realizácií a odovzdaní predmetu zákazky (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 13. Uchádzači predložia svoje ponuky s nasledovným obsahom: - Nacenený výkaz výmer všetky položky vrátane ceny celkom bez DPH a s DPH v Eur na dve desatinné miesta. - Doklady preukazujúce podmienky účasti osobné postavenie, resp. čestné vyhlásenie, že spĺňajú uvedené podmienky ku dňu predkladania ponúk. - Vyplnené formuláre podľa vzorov zverejnených v profile k tejto zákazke. Všetky súčasti ponúk predložia uchádzači formou skenov dokumentov, podpísaných osobami, oprávnenými konať v mene uchádzačov. 14. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.