Vyhlásené obstarávanie

„Mlieko a smotana“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 220,65
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15510000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zákazka zadávaná podľa §117 zákona č. 343/2015 Z. z. ZoVO - zákazka na dodanie tovaru, ktorým sú potraviny. Výsledkom verejného obstarávania je uzatvorenie zmluvy (Rámcová dohoda) v zmysle §83 zákona č. 343/2015 Z. z. ZoVO s primeraným použitím ustanovení o kúpnej zmluve podľa §409 a následných ustanovení Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov na predmet zákazky. Dodanie tovaru Mlieko a smotana pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa a v súlade s Prílohou č.3, súťažných podkladov, resp. ekvivalent. Hlavné miesto dodania tovaru: Študentská jedáleň Jura Hronca , Bernolákova 1, 811 07 Bratislava 1, Študentská jedáleň Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava 3, Študentská jedáleň SvF, Radlinského 11, 810 05 Bratislava 1, Študentská jedáleň Vazovova, Vazovova 5, 812 43 Bratislava 1, Študentská jedáleň SjF, Námestie slobody 17, 812 31 Bratislava. Verejný obstarávateľ vyžaduje dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti potravín. Bližšie viď súťažné podklady.. Predpokladané celkové množstvo tovaru je uvedené v Prílohe č.3 súťažných podkladov, pričom nie je záväzné pre plnenie Dohody, t.j. predávajúci sa zaväzuje tovar dodať v množstvách a spôsobom v súlade s Článkom III. Dohody. Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný predmet zákazky/Dohody vo vysokej kvalite, v bezchybnom stave, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch, v objeme, v množstve a termínoch uvedených v jednotlivých objednávkach, a to v pracovných dňoch v týždni od 6:00 hod. do 9:00 hod.. Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky podľa vyhlášky č. 127/2012 Z.z. v platnom znení o označovaní potravín riadne zabalený a označený štítkom, na ktorom bude uvedený názov tovaru, názov výrobcu, dátum výroby a dátum / doba spotreby, zloženie. Ak nebude možné uvedenú požiadavku splniť s ohľadom na charakter alebo druh tovaru, predmetné údaje budú uvedené na dodacích listoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii. Predávajúci sa zaväzuje, že predmet Dohody dodá najneskôr do 24 hodín, vo výnimočných prípadoch do 12 hodín od doručenia objednávky na miesto dodania. Bližšie podrobnosti viď súťažné podklady.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.