Vyhlásené obstarávanie

"SPŠ Jozefa Murgaša – Vybavenie auly audiovizuálnou technológiou"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
159 505,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32321200-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
17. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
17. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka, montáž, sfunkčniť pre objednávateľa vybavenie auly audiovizuálnou technológiou, vrátane dopravy tovaru, zloženia, montáže s cieľom vzájomnej technickej komplexnej funkčnosti v súlade s projektovou dokumentáciou. Dodanie tovaru - komponentov jednotlivých systémov je podmienené montážou a ukončením naprogramovaných systémov do jednotlivých funkčných celkov. Podrobná špecifikácia je uvedená v prílohách súťažných podkladov, najmä v prílohe č. 1 a č. 5 Zmluvy, ktorá je prílohou č. 1 Výzvy (súťažných podkladov).. Predmetom zákazky je dodávka, montáž, sfunkčniť pre objednávateľa vybavenie auly audiovizuálnou technológiou, vrátane dopravy tovaru, zloženia, montáže s cieľom vzájomnej technickej komplexnej funkčnosti v súlade s projektovou dokumentáciou. Dodanie tovaru - komponentov jednotlivých systémov je podmienené montážou a ukončením naprogramovaných systémov do jednotlivých funkčných celkov. Podrobná špecifikácia je uvedená v prílohách súťažných podkladov, najmä v prílohe č. 1 a č. 5 Zmluvy, ktorá je prílohou č. 1 Výzvy (súťažných podkladov).

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné, - jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameranéna sociálne aspekty. 4. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.