Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie SOŠ Medzilaborce- IKT_2022


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Spojená škola, Duchnovičova 506, Medzilaborce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
125 762,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30236000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je vybavenie SOŠ v Medzilaborciach IKT vybavením. Bližšie informácie a popis uvedený v

súťažných podkladoch.. Predmetom obstarávania je vybavenie SOŠ v Medzilaborciach IKT vybavením:

- SET IKT zariadení I.

- súprava pre LAN sieť

- veľkoformátový ploter

- rezací ploter

- set IKT zariadení II.

- interaktívny dotykový displej

- virtuálna realita



Bližšie informácie a popis uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com

2. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon.

3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do

systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.

4. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.

5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky

kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle VZP zmluvy o

poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

6. V prípade, ak nebude VO doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, VO si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy, verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy, ktorou je schválenie finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi.

7. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") ktorý je k dispozícii na stiahnutie na stránke

www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len

oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.