Vyhlásené obstarávanie

Podpora a zintenzívnenie separácie komunálneho odpadu v obci Okrúhle - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Okrúhle
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
403 952,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45236000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému EVO ver. 18,0 umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, určeným spôsobom komunikácie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Práce na výstavbe zariadenia na zintenzívnenie separácie komunálneho odpadu, ktorý je ohraničený pevným oplotením s primeraným zabezpečením a je určený na uskladnenie komunálneho odpadu a BRKO. Práce zahrňujú hlavne budovanie spevnených plôch, zariadení na zber komunálneho odpadu, stavebných konštrukcií - prestrešenia a elektroinštalácie za účelom zabezpečenia areálu zberného dvora a zariadení na zber komunálneho odpadu. Stavba je rozdelena na 5 stavebných častí : Časť 1 - 4 - zariadenia na zber komunálneho odpadu, Časť 5 je zberný dvor, ktorý tvoria objekty : SO-01 - spevnená plocha s dvoma vjazdmi a areálovým osvetlením; súčasťou prác je aj dodanie a montáž cestnej mostovej váhy 8 x 3 m so zapustenými základmi v zemi ako aj dodanie a montáž Unimo bunky 6*2,5 m s napojením na inžinierske siete SO-02 - konštrukcia prestrešenia pre zberné nádoby; SO-03 - konštrukcia prestrešenia pre obslužnú techniku spoločne s BRKO. Bližšie informácie sú uvedenú v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187l ods. 3 zákona elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v odseku I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, I.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS; II.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS; III.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS sú osoby, uvedené v § 11ods.1 písm c); IV.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do RPVS majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa v §11 ods.1 písm c); Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky, - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona a to aj z dôvodu, ak verejnému obstarávateľovi nebola schválená žiadosť o poskytnutí NFP. 7. Nadobudnutie účinnosti Zmluvy o dielo podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP bez takých zistení, ktoré by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, resp. ak verejný obstarávateľ súhlasil s výškou finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie finančnej opravy. V prípade neschválenia postupu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, resp. nesúhlasu verejného obstarávateľa s výškou finančnej opravy je verejný obstarávateľ ako Objednávateľ oprávnený od Zmluvy o dielo odstúpiť. 8. V rámci záväzkového vzťahu sa vyžaduje od zhotoviteľa povinnosť strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávanými stavebnými prácami a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/ auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť a to z dôvodu čerpania finančných prostriedkov z EŠIF