Dodanie mobiliáru pre Mestskú časť Bratislava-Rusovce a dodávka a osadenie bočného oplotenia a vstupnej brány s
logom do NKP Dom s hypocaustom.. Dodanie vybavenia infraštruktúry, mobiliáru pre Mestskú časť Bratislava-Rusovce a dodávka a osadenie bočného
oplotenia a vstupnej brány s logom do NKP Dom s hypocaustom. Zákazka je financovaná z programu cezhraničnej
spolupráce Interreg V-A Slovenská republika Rakúsko a spolufinancované verejným obstarávateľom v rámci projektu
Gerulata-Carnuntum Geschichte lebt / Gerulata-Carnuntum Zažite históriu.
Predmet zákazky je obstarávaný v nasledovnej štruktúre:
- informačné tabule (infostromy)
- informačný panel s QR kódom
- informačné vlajky na stĺpy verejného osvetlenia
- ukazovacie svetelné infotabuľky - smerovníky
- malé smerovníky
- cyklostojany
- odpadkové koše
- dodanie a osadenie oplotenia a vstupnej brány s logom do NKP Dom s hypocaustom.
1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
2. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO.
3. Zoznam lokalít, kde majú byť inštalované informačné tabule, informačné panely, vlajky, svetelné infotabuľky,
smerovníky a texty, ktoré tam majú byť uvedené, budú úspešnému uchádzačovi odovzdané pri podpise zmluvy. Zároveň bude úspešnému uchádzačovi odovzdaný pri podpise zmluvy zoznam lokalít, kde budú inštalované cyklostojany a odpadkové koše.
4. Úspešný uchádzač má povinnosť pri odovzdaní tovaru predložiť statický posudok drevenej BSH konštrukcie infostromov a konštrukčnú správu k elektroinštalácii.
5. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.uvo.gov.sk).
Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Postup pri komunikácii vrátane poskytnutia vysvetlenia a predloženia ponuky je podrobnejšie uvedený v prílohe č. 5 (Inštrukcie k verejnému obstarávaniu).
6. Podklady k verejnému obstarávaniu sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke.
Poskytovanie vysvetlení, oznámení, zaslanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO VER. 18.0 (ďalej len EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, teda v súlade s § 20 ZVO.
7. Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme. Elektronická ponuka, musí byť vo formáte, ktorý
zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s požiadavkami podľa podkladov.