Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia betónovej prístupovej cesty a parkoviska SOŠ Hotelových služieb a obchodu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
129 193,03
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233142-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je revitalizácia betónovej prístupovej cesty a parkoviska.. Predmetom zákazky je revitalizácia nevyhovujúceho betónového krytu vozovky na prístupovej ceste a parkoviska SOŠ Hotelových služieb a obchodu v správe Bratislavského samosprávneho kraja. Revitalizácia krytu bude prebiehať vyspravením nerovností pôvodnej betónovej vozovky a realizáciou novej asfaltobetónovej vrstvy vozovky. Súčasťou predmetu zákazky sú aj výkony inžiniersko-projektových činností, ktoré zahŕňajú najmä vypracovanie projektu dočasného dopravného značenia (DDZ) počas realizácie stavby vrátane zabezpečenia určenia použitia DDZ, povolenia čiastočnej uzávierky, povolenia na zvláštne užívanie, zabezpečenie projektu trvalého dopravného značenia (TDZ) vrátane určenia použitia TDZ. Osadenie a funkčnosť DDZ a TDZ v súlade s právnymi predpismi zabezpečuje zhotoviteľ.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 31.08.2022 o10:00 hod. na adrese: Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Na pántoch 9, 831 06 Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 31.08.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Mgr. Ing. Adam Heveši, MBA, tel. +421248264347, email: adam.hevesi@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.