Vyhlásené obstarávanie

Implementácia požiadaviek normy ISO 27001 v NASES


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
118 733,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212110-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zavedenie požiadaviek normy ISO 27001 Systémy riadenia informačnej bezpečnosti, Požiadavky v NASES a príprava na certifikáciu zhody s požiadavkami tejto normy. Podrobný Opis predmetu zákazky je súčasťou Zadávacích podkladov k Výzve na predkladanie ponúk.. Predmetom zákazky je zavedenie požiadaviek normy ISO 27001 Systémy riadenia informačnej bezpečnosti, Požiadavky v NASES a príprava na certifikáciu zhody s požiadavkami tejto normy. Podrobný Opis predmetu zákazky je súčasťou Zadávacích podkladov k Výzve na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

Súčasťou tejto Výzvy na predkladanie ponúk sú Zadávacie podklady, ktoré budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa podľa I.3 Komunikácia. Požadujeme nasledovný min. OBSAH PONUKY, ktorá sa predkladá cez IS EVO: 1. vyplnený a podpísaný Rozpočet; 2. vyplnený a podpísaný Návrh na plnenie kritéria; 3. dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti ak nie sú k dispozícii z verejných zdrojov; 4.dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyžadujúce verejným obstarávateľom v časti Odborná a technická spôsobilosť. a)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup obstarávania zrušiť v zmysle § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ so zrušením zákazky oboznámi uchádzačov s uvedením dôvodu zrušenia. b)Prípadné otázky môžete včas adresovať písomne v IS EVO. Zodpovedané budú najneskôr nasledujúci deň odo dňa prijatia. c)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu, resp. doplnenie informácií. d)Verejný obstarávateľ v prípade nejasností v ponukách môže požiadať o vysvetlenie, resp. doplnenie ponúk. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie resp. doplnenie do 2 pracovných dní odo dňa doručenia požiadavky. Vysvetlením ponuky nemôže prísť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní. e)Komunikácia sa uskutočňuje prostredníctvom IS EVO. f)Uchádzači budú oboznámení s výsledkom verejného obstarávania do 5 pracovných dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk. g)Všetky náklady s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. h)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia len za predpokladu, že jej obsah zodpovedá všetkým podmienkam definovaným vo výzve na predkladanie ponúk, obsahuje všetky náležitosti definované vo výzve na predloženie cenovej ponuky a bola predložená v lehote určenej vo výzve na predloženie cenovej ponuky. Na ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ nebude prihliadať. i)Ukončenie vyhodnotenia predložených ponúk bude do 20 pracovných dní odo dňa, kedy uplynula lehota na predloženie ponúk. V odôvodnených prípadoch (napr. pri vysvetľovaní ponuky a pod.) bude uvedená lehota primerane predĺžená. j)Víťazný uchádzač je povinný poskytnúť súčinnosť a pristúpiť k uzatvoreniu zmluvy, a to do 5 pracovných dní od doručenia návrhu Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb, v prípade neposkytnutia súčinnosti, bude vyzvaný na súčinnosť druhý v poradí, atď. k)Ochrana osobných údajov. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zabezpečil aj súhlasy všetkých ostatných dotknutých osôb (napr. subdodávateľov) so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 (ev. 122/2013 Z. z.) o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. l) Bude uplatnený super reverzný spôsob vyhodnotenia ponúk