Vyhlásené obstarávanie

Koordinačná porada sekcie riadenia projektov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 799,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb súvisiacich s ubytovaním a prenájmom priestorov v minimálne 3 hviezdičkovom hoteli (***) pre 100 osôb, cateringu, kongresovej sály vrátane techniky, na jednom mieste (jednom hoteli) pre všetkých účastníkov koordinačnej porady. Počet účastníkov koordinačnej porady bude upresnený min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením a fakturácia nákladov bude vykonaná na základe skutočného počtu účastníkov a skutočne poskytnutých služieb po ich riadnom a včasnom dodaní.. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb súvisiacich s ubytovaním a prenájmom priestorov v minimálne 3 hviezdičkovom hoteli (***) pre 100 osôb, cateringu, kongresovej sály vrátane techniky, na jednom mieste (jednom hoteli) pre všetkých účastníkov koordinačnej porady. Počet účastníkov koordinačnej porady bude upresnený min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením a fakturácia nákladov bude vykonaná na základe skutočného počtu účastníkov a skutočne poskytnutých služieb po ich riadnom a včasnom dodaní.

Doplňujúce informácie

23.1.Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 23.2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 23.3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 23.4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 23.5.V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 23.6.V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 23.6.1.dokument, ktorým úspešný uchádzač preukáže skutočnosť, že má zabezpečené kapacity potrebné na plnenie zmluvy: 23.6.1.1.rezervované kapacity kongresovej sály a ubytovacieho zariadenia, 23.6.2.zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch. 23.7.V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 23.8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 23.9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.