Vyhlásené obstarávanie

Sezónne javisko a hľadisko na Leopoldovom nádvorí Bratislavského hradu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
179 278,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45223000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
3. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky na uskutočnenie stavebných prác je dodávka a montáž sezónneho javiska a hľadiska na Leopoldovom nádvorí Bratislavského hradu, ich uvedenie do prevádzky schopného stavu na základe statického posudku vypracovaného a dodaného uchádzačom / zhotoviteľom. Dodanie predmetu zákazy sa uskutoční v súlade s výzvou na predkladanie cenovej ponuky a na základe: - Jednostupňovej projektovej dokumentácie, časť architektúra s názvom Dispozícia pódia a hľadiska, navrhovaný stav, číslo výkresu 4 vypracovaného 02/2010 A. Královičovou a autormi P. Bouda a I. Masár, ktorá je Prílohou č. 1 výzvy na predkladanie ponuky. Z hľadiska budúceho využitia predmetom zákazky sú dva nasledujúce samostatne funkčné celky: - konštrukcia pódia / javiska - konštrukcia hľadiska..

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ umožňuje a zároveň odporúča ešte pred predložením cenovej ponuky záujemcom / uchádzačom obhliadku miesta plnenia, existujúcich konštrukcií, transportných trás na miesto plnenia a do skladových priestorov, a to za účelom oboznámenia sa s ich stavom a s cieľom kvalitného, odborného spracovania ponuky uchádzača. Kontaktná zodpovedná osoba / zamestnanec verejného obstarávateľa pre uskutočnenie obhliadky je: Ing. Zoltán Vágó, mailová adresa: zoltan.vago@nrsr.sk, tel. číslo: 0918 470011. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (najnižšej ceny), a to u uchádzača, ktorý sa umiestni na prvom mieste. Verejný obstarávateľ upozorňuje na povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora a na splnenie povinností podľa § 11 zákona o VO.