Vyhlásené obstarávanie

Mrazené zemiaky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
847,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15311000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
26. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
26. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodanie tovaru Mrazené zemiaky pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach kupujúceho v zmysle Prílohy č. 3. Súťažných podkladov Dodávaný predmet zákazky bude balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kodexom, MP SR č. 132/2014 Z. z. o spracovanom ovocí a zelenine, jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich a Vyhláškou MP SR č. 99/2012 o hlbokozmrazených potravinách, ktorá bola zmenená a doplnená vyhláškou MP SR č. 385/2016, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MR SR č. 99/2012 Z. z. o hlbokozmrazených potravinách. Požiadavky na mrazené zemiaky: Balenie 2500g, cca 9 10 mm Dodávaný predmet zákazky musí byť dodávaný v mrazenom stave. Vyžadujeme dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti potravín.. Dodanie tovaru Mrazené zemiaky pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach kupujúceho v zmysle Prílohy č. 3. Súťažných podkladov Dodávaný predmet zákazky bude balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kodexom, MP SR č. 132/2014 Z. z. o spracovanom ovocí a zelenine, jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich a Vyhláškou MP SR č. 99/2012 o hlbokozmrazených potravinách, ktorá bola zmenená a doplnená vyhláškou MP SR č. 385/2016, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MR SR č. 99/2012 Z. z. o hlbokozmrazených potravinách. Požiadavky na mrazené zemiaky: Balenie 2500g, cca 9 10 mm Dodávaný predmet zákazky musí byť dodávaný v mrazenom stave. Cena tovaru je vrátane dopravy na hlavné miesta dodania. Predávajúci bude dodávať tovar na základe elektronickej (e-mailom) alebo telefonickej výzvy. Predávajúci dodá objednaný tovar vo vysokej kvalite, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskych systémov v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch, v objeme, v množstve a termíne podľa jednotlivých objednávok. Dodaný tovar musí byť riadne zabalený a označený štítkom v štátnom jazyku, na ktorom bude uvedený názov výrobku, výrobca, dátum výroby a dátum/doba spotreby, ak nebude možné uvedenú požiadavku splniť s ohľadom na charakter alebo druh tovaru, predmetné údaje budú uvedené na dodacích listov alebo z inej sprievodnej dokumentácie. Predávajúci je povinný na vlastné náklady a zodpovednosť zabezpečiť dopravu a dodať tovar tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením. Pri odovzdávaní a preberaní dodaného predmetu dohody bude prebiehať kvalitatívna aj kvantitatívna kontrola. Kupujúci si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitný dodaný predmet dohody. Vyžadujeme dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti potravín.

Doplňujúce informácie

Predkladanie ponúk Ponuka predložená uchádzačom sa vyhotovuje písomne a predkladá elektronicky spôsobom podľa §49 ods.1 písm.a) ZoVO, v elektronickej podobe vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu a tak, aby bola zabezpečená pred zmenou jej obsahu. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do elektronického systému eZakazky , ktorý je prístupný na adrese: https://www.ezakazky.sk/. Ponuky alebo žiadosti predkladá uchádzač / záujemca elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk na adresu (URL): https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=85146745& . Uchádzač môže v predmetnej verejnej súťaži predložiť iba jednu ponuku. Ponuku predkladá uchádzač verejnému obstarávateľovi v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 14. týchto SP . Spôsob vyhodnocovania ponúk Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 ZoVO. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať elektronicky, prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZákazky. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca / uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme eZakazky na URL adrese: www.ezakazky.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=85146745& Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme eZákazky, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme eZákazky. Žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov (SP) odporúča verejný obstarávateľ doručovať najneskôr do 20.9.2022. Vysvetlenie k SP zverejní verejný obstarávateľ najneskôr tri dni pred lehotou na predkladanie ponúk v zmysle bodu 14. týchto súťažných podkladov.