Vyhlásené obstarávanie

RUNWAY - CULTURE PROFESSIONALS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kreatívny inštitút Trenčín, n.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
146 610,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80400000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávacích služieb v oblasti kultúrneho manažmentu počas ôsmych semestrov, ktoré sú rozdelené do štyroch blokov. Všetky bloky za 1 semester predstavujú spolu 68 hodín vzdelávania, celkový počet hodín vzdelávania je 544 hodín, ktoré má zabezpečiť dodávateľ. Každý blok je tematicky zameraný na oblasť z kultúrneho manažmentu. V každom semestri budú vybraní 25 účastníci, ktorí absolvujú vzdelávanie, spolu za 8 semestrov bude 200 účastníkov kurzu. Dodávateľ služby zabezpečí pre každého jedného účastníka certifikát o absolvovaní kurzu. Bližšia špecifikácia zákazky je uvedená v prílohe č. 2 Opis predmetu zákazky a v Zmluve, ktorá tvorí prílohu č. 3 výzvy.. Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávacích služieb v oblasti kultúrneho manažmentu počas ôsmych semestrov, ktoré sú rozdelené do štyroch blokov. Všetky bloky za 1 semester predstavujú spolu 68 hodín vzdelávania, celkový počet hodín vzdelávania je 544 hodín, ktoré má zabezpečiť dodávateľ. Každý blok je tematicky zameraný na oblasť z kultúrneho manažmentu. V každom semestri budú vybraní 25 účastníci, ktorí absolvujú vzdelávanie, spolu za 8 semestrov bude 200 účastníkov kurzu. Dodávateľ služby zabezpečí pre každého jedného účastníka certifikát o absolvovaní kurzu. Dodávateľ služby zabezpečí expertov, ktorí musia spĺňať podmienky účasti tejto výzvy v zmysle bodu 10. Dodávateľ zabezpečí minimálne 2 expertov na 1 blok v semestri. Dodávateľ služby zabezpečí pred každým začiatkom semestra vstupný dotazník pre účastníkov kurzu, po každom bloku vyhodnotí prostredníctvom dotazníku kvalitu obsahu, prezentácie bloku, po ukončení posledného bloku v semestri záverečný dotazník na zber informácii a po roku po absolvovaní programu monitoruje účastníkov ako využívajú získané vedomosti a ako ich implementovali vo svojich kultúrnych organizáciách. Medzi požadované vzdelávacie metódy, ktoré má využiť dodávateľ služby patria: prednášky, workshopy, prípadové štúdie, panelové diskusie, študijné návštevy/exkurzie, neformálne vzdelávanie, mentoring, konzultácie. Vzdelávanie bude prebiehať okrem slovenského najmä v anglickom jazyku a preto dodávateľ služby musí zabezpečiť expertov, ktorí plynulo komunikujú v anglickom jazyku. Každý semester bude ukončený stretnutím, na ktorom sa prezentujú a účastníci získavajú získajú certifikát o absolvovaní kurzu. Dodávateľ služby bude zabezpečovať koordináciu expertov a obsahu programu v rozsahu : - minimálne 2 hodiny strávené s každým expertom na 1 blok - minimálne 10 pracovných dní na administratívne činnosti za semester - minimálne 2 dni na monitoring a evaluáciu za semester Dodávateľ služby vytvorí manuál Green Cultural Production Guidelines v rozsahu min. 10 - max. 50 strán v anglickom jazyku, vo formáte PDF. Dodávateľ zabezpečí tlač manuálu Green Cultural Production Guidelines v počte 200 ks. Dodávateľ služby zabezpečí vyučovacie materiály potrebné pre 1. semester kurzu. Všetky náklady na prenájom priestorov, v ktorých bude uskutočnené vzdelávanie a zorganizovanie záverečného stretnutia zabezpečí na svoje náklady verejný obstarávateľ (prenájom priestorov a výpočtovej techniky, občerstvenie pre účastníkov) nakoľko tieto služby nie sú predmetom tejto zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Momentom doručenia zásielky pre účely tohto verejného obstarávania, v súlade s funkcionalitou systému EVO, sa rozumie odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca, resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry dispozície adresáta. 2.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená k príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/448511, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom zákazky. 3. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a ostatnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 4. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.