Vyhlásené obstarávanie

Zber a zneškodnenie komunálneho odpadu v obci Čaklov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Čaklov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
94 058,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90511000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s nakladaním s tuhým komunálnym odpadom a drobným stavebným odpadom na území obce Čaklov, t. j. zber, preprava a zneškodňovanie komunálneho odpadu z bežne používaných 110 litrových zberných nádob, veľkokapacitných kontajnerov na objemný odpad vrátane drobného stavebného odpadu od obyvateľov od obyvateľov obce Čaklov a zber, preprava a zhodnocovanie vyseparovaných komodít komunálneho odpadu, zber a zneškodňovanie vybratých druhov nebezpečného odpadu, zber a zhodnocovanie organického odpadu v obci Čaklov. Predmetom zákazky je aj pravidelné poskytovanie evidencie (mesačne) o druhoch a množstve odpadov, ich uskladnení, využití alebo zneškodnení podľa platných právnych predpisov počas 12 mesiacov. Množstva odpadu boli určené na základe minulých rokov. Tieto množstva sa budú fakturovať na základe skutočnosti. 2. Verejný obstarávateľ požaduje : Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie nakladania s komunálnym odpadom na území obce a vykonávanie ďalších činností uvedených v tomto opise predmetu zákazky, v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon o odpadoch). Nakladanie s odpadom predstavuje zber, prepravu (odvoz) a zneškodnenie komunálneho odpadu. Miesto dodania predmetu zákazky je katastrálne územie obce Čaklov. 2.1. zabezpečenie zberu, prepravy a zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu zaradený v Katalógu odpadov pod katalógovým číslo 200 301, zhromažďovaný pôvodcami odpadu na území celej obce v zástavbách rodinných domov, bytových domov a pri objektoch právnických osôb: - v 110 l smetných nádobách s pravidelným termínom vývozu 1 x každé dva týždne, predpokladaný počet smetných nádob 415 ks nádob. - vo veľkokapacitných kontajneroch o objeme 20 m3 s vývozom 1 x každé dva týždne, predpokladaný počet kontajnerov 2 ks 2.2. zabezpečenie zberu, prepravy a zneškodnenia objemového odpadu zaradeného v Katalógu odpadov pod katalógovým číslo 200 307 a drobné stavebné odpady zhromažďované pôvodcami vo veľkokapacitných kontajneroch. Vývozy v termínoch podľa nahlásenia objednávateľa počas jarného a jesenného upratovania, 2.3 zber, preprava a zhodnotenie zložiek KO elektroodpad zaradené v Katalógu odpadov pod katalógovým číslom 200 136. Objednávateľ požaduje zber minimálne 3x ročne. V deň zberu danú komoditu obyvatelia umiestnia k odpadovej nádobe, odkiaľ poskytovateľ služby zabezpečí zber a odvoz. 2.4. Zber, preprava a zneškodnenie/zhodnotenie nebezpečných odpadov - olovené batérie a akumulátory zaradené v Katalógu odpadu pod katalógovým číslom 200 133, a 200 134, žiarivky pod katalógovým číslo 200 121, elektroodpady pod katalógovým číslo 200 135 a 200 123 budú zberané 2 x ročne, 2.5. Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného dopadu zo záhrad, z parkov a cintorínov zaradený v Katalógu odpadov pod katalógovým číslom 200 201 na zberných miestach určených objednávateľom. Vývozy v termínoch podľa nahlásenia objednávateľom. 2.6Pravidelné poskytovanie evidencie (mesačne) o druhoch a množstve odpadov, ich uskladnení, využití alebo zneškodnení podľa platných právnych predpisov.. Predpokladané množstvo odpadu: 786,25 t. Množstva odpadu boli určené na základe minulých rokov. Tieto množstva sa budú fakturovať na základe skutočnosti. Spôsob poskytnutia služby: Zber vykonávať súčasne minimálne 1 vozidlom prispôsobenými na hydraulické vyklápanie zberných nádob a 1100 l kontajnerov. Vozidlá musia byť vybavené lineárnym stláčacím mechanizmom na odpad. V ťažko dostupných miestach (úzke ulice, priestranstvá), kde sa nezmestí vozidlo s lineárnym stláčaním, zber vykonávať vozidlom s nosnosťou min. 3,5 t. Zberné nádoby a kontajnery vyprázdňovať tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným chybám, alebo poškodeniu životného prostredia. Zabezpečiť odvoz prípadného nahromadeného zmesového komunálneho odpadu z okolia zberných nádob a kontajnerov (okruh 5 metrov). Po vyprázdnení zberných nádob a kontajnerov ich vrátiť na pôvodné miesto, resp. stanovište. V prípade znečistenia verejného priestranstva pri vyprázdňovaní zberných nádob alebo kontajnerov (napr. v letných mesiacoch vytekaním štiav) znečistenie okamžite odstrániť. Po opustení stanovišťa musia byť zberné nádoby a kontajnery prázdne a stanovište vyčistené od nahromadeného zmesového komunálneho odpadu v okruhu 5 metrov. Na pokyn odberateľa služby vykonať raz do roka dezinfekciu postrekom nádob, kontajnerov a stanovíšť kontajnerov dezinfekčným prostriedkom, na vlastné náklady poskytovateľa služby. Pred dezinfekciou musia byť zberné nádoby a kontajnery vyprázdnené a prečistené vysokotlakovým čistiacim zariadením. Počas manipulácie so zbernými nádobami a kontajnermi dbať na to, aby nedošlo k ich poškodeniu, alebo poškodeniu iného majetku počas manipulácie s nimi. V prípade poškodenia zberných nádob, kontajnerov, alebo iného majetku hlásiť túto skutočnosť bezodkladne odberateľovi služby. Škody spôsobené nesprávnou manipuláciou počas vyprázdňovania odstráni poskytovateľ služby na vlastné náklady. Sledovať technický stav zberných nádob, kontajnerov a stanovíšť a v prípade zistenia závad alebo poškodenia tieto bezodkladne hlásiť objednávateľovi. Zákonný poplatok je 30,00 €/t

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia v tomto postupe zadávania zákazky sa uskutočňuje výlučne písomne, elektronickou formou prostredníctvom elektronického systému JOSEPHINE. 2. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ rovnako neuzatvorí zmluvu s uchádzačom, ktorého konečný užívateľ výhod je verejný funkcionár podľa §11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 117 ods. 5 ZVO neuzavrie zmluvu s uchádzačom u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO konflikt záujmov podľa § 23 ZVO, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami. 5. Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu obstarávania subdodávkami. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch. Navrhovaný subdodávateľ musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú bude realizovať v subdodávke. Zároveň subdodávateľ musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami