Vyhlásené obstarávanie

Nákup dochádzkového systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ekonomická univerzita v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 930,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30231100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka cloudového dochádzkového systému na spracovanie personalistiky, miezd, riadenie ľudských zdrojov, ktorý bude obsahovať softvérové vybavenie pre elektronickú evidenciu a spracovanie dochádzky. Súčasťou riešenia je aj dodávka čítačiek kariet, dodávku a inštaláciu a konfiguráciu hardvérových súčastí dochádzkového systému - dochádzkových terminálov, spustenia do prevádzky na mieste plnenia, poskytovanie školení pre všetkých schvaľovateľov dochádzky, poskytovanie servisných služieb pre softvérové a hardvérové vybavenie dochádzkového systému a kompletná prevádzka systému počas 24 mesiacov. Dodanie riešenia požadujeme do 6 týždňov od uplatnenia záväznej objednávky/od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Podrobne uvedené v zadaní zákazky/výzve na predloženie ponuky..

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.