Vyhlásené obstarávanie

Lisovací stroj - Opakované


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
EKOS, spol. s r.o. Stará Ľubovňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
63 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42990000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zákazka pozostáva z obstarania tovaru, špeciálneho lisovacieho stroja hydraulického typu s horizontálnym systémom lisovania, s možnosťou manuálneho spustenia cyklu, ktorí bude vhodný pre všetky druhy odpadového papiera, možnosť lisovania kartónov a plastov.. Predmetom zákazky je obstarať nový hydraulický lisovací stroj s horizontálnym typom lisovania vhodný na použitie v odpadovom hospodárstve, s elektronickým ovládaním, automatickým spustením lisovania signalizáciou hotového balíka a možnosťou zväčšenia násypky. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky vrátane osadenia, montáže lisu a dopravy na miesto určené verejným obstarávateľom. Predmetom zákazky je aj uvedenie lisu do prevádzky a zaškolenie obsluhy daného stroja v prípade potreby, na požiadanie verejného obstarávateľa s odovzdaním sprievodnej dokumentácie v slovenskom jazyku, pozostávajúcej s návodov na obsluhu a údržbu stroja. Stroj, ktorí je predmetom zákazky musí spĺňať podmienky pre prevádzku na hore uvedené použitie, t.j. musí byť vhodný na lisovanie všetkých druhov papiera, kartónov a plastov, teda na použitie v odpadovom hospodárstve , podľa platných právnych noriem vrátane hygienických. Súčasťou premetu zákazky je aj zabezpečenie záručného servisu lisu zo strany uchádzača/predávajúceho.,zaškolenie v počte min. 3 osôb po dohode s objednávateľom, ktoré bude zahrnuté v celkovej cene predmetu zákazky. Termín dodania predmetu zákazky musí byť najneskôr v súlade s termínom uvedeným v návrhu Kúpnej zmluvy a to dodanie tovaru najneskôr do 12 kalendárnych týždňov od podpisu a účinnosti zmluvy. Kupujúci požaduje do 7 dní od uzatvorenia a účinnosti zmluvy zaslať produktový technický list a katalóg stroja, resp. všetky potrebné dokumenty k prevádzke stroja na posúdenie, či ponúknutý predmet, spĺňa technické parametre a všetky požiadavky uvedené verejným obstarávateľom.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od Kúpnej zmluvy v prípade, že sa mu nepodarí zaobstarať finančné prostriedky na predmet zákazky, t.j. verejný obstarávateľ nebude úspešný ako žiadateľ, o poskytnutiu finančného príspevku formou poskytnutia dotácie z Environmentálneho fondu.