Vyhlásené obstarávanie

Poradenstvo a konzultácie v daňovej oblasti vrátane dodania metodík II.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
49 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetnom zákazky sú služby súvisiace s poskytnutím poradenstva, konzultácií a vypracovaním metodík a analýz pre Ministerstvo kultúry SR a štátne rozpočtové a príspevkové organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti ďalej len "RO a PO") , potrebné pre aplikačnú prax všeobecne platných právnych predpisov v oblasti dani z pridanej hodnoty, dani z príjmov, transferového oceňovania, ktoré sú zároveň transformované/implementované zo všeobecne platných právnych predpisov Európskej únie. Hlavné aktivity rezortu kultúry sú zamerané na: kultúrno-osvetovú činnosti, vydávanie neperiodickej tlače, výroba a obchod v oblasti kultúry, ochranu pamiatkového fondu, kultúrne dedičstvo a knihovníctvo, umenie, autorské právo a práva súvisiace s autorským právom, ľudovú umeleckú výrobu, prezentáciu slovenskej kultúry v zahraničí, vzťahy s cirkvami a náboženskými spoločnosťami, médiá a audiovíziu, podporu kultúry národnostných menšín, metodickú riadenie činnosti slovenských inštitútov v zahraničí v oblasti ich kultúrneho pôsobenia. Podrobnosti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.. Úspešný uchádzač vypracuje na základe aktuálnej požiadavky verejného obstarávateľa analýzu, metodiku a odborné stanoviská /vyjadrenia v súlade s príslušnou platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Hlavným účelom dodania predmetu zákazky je zefektívnenie prevádzkových činností RO a PO a zabráneniu resp. zníženiu daňových rizík/pokút a zhodnoteniu potenciálnych finančných prínosov. Výstupom predmetu zákazky budú: - Analýza zmluvných vzťahov s právnickými a fyzickými osobami a nakupovaných tovarov a služieb, analýza predávaných služieb a výrobkov a ich dopadov na daň z príjmu, DPH, transferové oceňovanie (len pre vybrané organizácie na základe aktuálnej požiadavky). - Metodika uplatňovania a vykazovania DPH, dane z príjmu, transferového oceňovania a spotrebných daní vychádzajúca z analýzy zmluvných vzťahov, metodika pre spracovanie daňových priznaní a výkazov (spracovanie sa vyžaduje za všetky RO a PO). - Odborné stanoviská a vyjadrenia pri jednorazovom poradenstve. Daňové metodiky musia byť dostatočne detailné na to, aby sa pomocou nich dalo komplexne nastaviť výpočet a odvod daní v celom rezorte jednotne a v súlade s platnými právnymi predpismi. Úspešnému uchádzačovi budú všetky potrebné údaje pre spracovanie výstupov poskytnuté verejným obstarávateľom elektronicky a to na základe aktuálnych požiadaviek. K samotnému plneniu predmetu zákazky budú predchádzať najskôr odborné konzultácie s určenými zamestnancami verejného obstarávateľa a v jeho sídle, ktorí poskytnú bližšie relevantné informácie potrebné pre posúdenie skutkovej situácie a následne pre spracovanie požadovaných výstupov. Pracovné stretnutia budú dohodnuté vopred telefonicky alebo emailom. Predpokladaný rozsah človekohodín počas trvania Rámcovej dohody je: 760.

Doplňujúce informácie

V tomto postupe zadávania zákazky bude verejný obstarávateľ pri komunikácii s uchádzačmi postupovať elektronickou formou prostredníctvom Informačného systému EVO (IS EVO). Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať elektronickou formou prostredníctvom IS EVO. V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve v lehote na predloženie cenových návrhov (ponúk), môže záujemca požiadať prostredníctvom IS EVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/449084