Vyhlásené obstarávanie

Technické vybavenie kancelárie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kreatívny inštitút Trenčín, n.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 164,26
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup technického zariadenia potrebného pre vybavenie kancelárskych priestorov pre zamestnancov verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na 4 časti: Časť č. 1: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup počítačov a príslušenstva Časť č. 2: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup telefónov, tabletov a televízie Časť č. 3: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup ozvučovacej techniky a príslušenstva Časť 4: Technické zabezpečenie kancelárie nákup multifunkčnej laserovej tlačiarne a tonerov Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a doklady pre preukázanie splnenia podmienok osobného postaveniu by boli zo strany uchádzača rovnaké, predkladá požadované doklady len raz. CPV kód pre časť 1: 30213100-6Prenosné počítače 30213000-5Osobné počítače CPV kód pre časť 2 32250000-0Mobilné telefóny 32320000-2 Televízne a audiovizuálne zariadenia CPV kód pre časť 3 32342410-9Zvukové zariadenie CPV kód pre časť 4 30232110-8 Laserové tlačiarne 30125110-5Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov. Časť č. 1: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup počítačov a príslušenstva Predmetom tejto časti je nákup 10 ks prenosných počítačov a príslušenstva k nim, 1 ks stolného počítača a príslušenstva k nemu, úložisko dát 1ks, projektor 1ks a iného príslušenstva výpočtovej techniky. Časť č. 2: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup telefónov, tabletov a televízie Predmetom tejto časti je nákup 2 ks tabletov, 1ks stojan na tablet, 2 ks puzdra na tablet, 7ks mobilných telefónov a 1ks televízie a stojana na televíziu. Časť č. 3: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup ozvučovacej techniky a príslušenstva Predmetom tejto časti je nákup ozvučovacej základne, mikrofónu, audiorekordéru a ďalšieho príslušenstva. Časť 4: Technické zabezpečenie kancelárie nákup multifunkčnej laserovej tlačiarne a tonerov Predmetom tejto časti je nákup multifunkčnej laserovej tlačiarne a tonerov. Bližší opis predmetu zákazky pre všetky časti je uvedený v prílohe č. 2 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Momentom doručenia zásielky pre účely tohto verejného obstarávania, v súlade s funkcionalitou systému EVO, sa rozumie odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca, resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry dispozície adresáta. 2.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená k príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449236, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom zákazky. 3. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a ostatnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 4. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, dve, tri alebo všetky štyri časti. 8. Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a doklady pre preukázanie splnenia podmienok osobného postaveniu by boli zo strany uchádzača rovnaké, predkladá požadované doklady len raz. 9. Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmetom zákazky boli dodané výlučne nové, nepoužité tovary.