Predmetom zákazky je realizácia prác monitoring a čistenie vpustí a kanálov na cestách II. a III. triedy v správe SC KSK, s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti vozoviek a predĺženia ich životnosti. Verejný obstarávateľ požaduje pre predmet zákazky použiť vozidlá saco-kanalizačné a monitorovacie vozidlo v rozsahu podľa Prílohy č. 2_Technicko cenová špecifikácia predmetu zákazky. Čistenie technickými zariadeniami, ktoré umožňujú: 1. Pretláčanie potrubí (tlak cca 170 bar, odsávanie uvoľnených kalov do kalovej nádrže vozidla). 2. Frézovanie potrubí (koreňov a usadenín). 3. Monitoring Čistenie môže byť realizované aj v nočných hodinách alebo počas víkendov, podľa hustoty dopravnej premávky daného miesta. V prípade potreby regulácie dopravy počas vykonávania prác - reguláciu dopravy zabezpečuje dodávateľ. Termín plnenia práce majú byť začaté do 5 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi.. Predmetom zákazky je realizácia prác monitoring a čistenie vpustí a kanálov na cestách II. a III. triedy v správe SC KSK, s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti vozoviek a predĺženia ich životnosti. Verejný obstarávateľ požaduje pre predmet zákazky použiť vozidlá saco-kanalizačné a monitorovacie vozidlo v rozsahu podľa Prílohy č. 2_Technicko cenová špecifikácia predmetu zákazky. Čistenie technickými zariadeniami, ktoré umožňujú: 1. Pretláčanie potrubí (tlak cca 170 bar, odsávanie uvoľnených kalov do kalovej nádrže vozidla). 2. Frézovanie potrubí (koreňov a usadenín). 3. Monitoring Čistenie môže byť realizované aj v nočných hodinách alebo počas víkendov, podľa hustoty dopravnej premávky daného miesta. V prípade potreby regulácie dopravy počas vykonávania prác - reguláciu dopravy zabezpečuje dodávateľ. Termín plnenia práce majú byť začaté do 5 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi.
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 3500,- EUR (slovom: tritisícpäťsto eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16. Zábezpeka Výzvy na predloženie ponuky. 5. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.