Vyhlásené obstarávanie

Ultrazvukový gastroskop s lineárnym snímaním vrátane súvisiacich služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33168100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je Ultrazvukový gastroskop s lineárnym snímaním vrátane súvisiacich služieb. Súčasťou predmetu zákazky je: dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, inštalácia, funkčná skúška, protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, odovzdanie dokumentácie, odborné zaškolenie obsluhy, plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku. Predmetom zákazky je Ultrazvukový gastroskop s lineárnym snímaním vrátane súvisiacich služieb v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3 - Opis predmetu zákazky tejto Výzvy. Súčasťou predmetu zákazky je: dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, inštalácia, funkčná skúška, protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, odovzdanie dokumentácie, odborné zaškolenie obsluhy, plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku

Doplňujúce informácie

1) Všetky potrebné dokumenty k predmetu zákazky získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie dokumentov, ale odporúča záujemcom požiadať o dokumenty s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania dokumentov, ktoré sú zverejnené v systéme JOSEPHINE. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v dokumentoch zverejnených v systéme JOSEPHINE.