Vyhlásené obstarávanie

Služby integrácie existujúceho IS na správu registratúry na IS Spisová služba.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
89 940,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72240000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú Služby integrácie existujúceho IS na správu registratúry Nuntio na IS Spisová služba na Úrade pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb. Predmet zákazky Predmetom zákazky sú nasledovné služby: 1.Analýza dopadov, požiadaviek, identifikácia nevyhnutných úprav na existujúcom IS a návrh príslušných integračných služieb pre zabezpečenie integrácie na novobudovaný IS Spisová služba. 2.Vývoj identifikovaných úprav a príslušných integračných služieb na základe výstupov v bode 1. 3.Implementácia navrhovaného riešenia a jeho otestovanie v testovacej prevádzke. 4.Nasadenie navrhovaného riešenia do produkčného prostredia príslušného IS. 5.Školenie..

Doplňujúce informácie

Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: identifikáciu uchádzača (obchodné meno uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania, meno a funkciu štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej telefónne číslo, adresu elektronickej pošty), návrh uchádzača na plnenie kritéria určeného na vyhodnotenie cenových ponúk podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača podľa vzoru uvedeného v Prílohe č. 2 tejto Výzvy, podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača; uchádzači cenu zároveň zadávajú do elektronického formulára v systéme ERANET. doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, rámcový technický návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý uchádzač vypracuje minimálne v súlade s požiadavkami opisu predmetu zákazky. V rámci vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky uchádzač vytvorí a predloží v ponuke slovne a graficky opísaný funkčný návrh riešenia, zohľadňujúci aktuálnu situáciu dotknutých ISVS na strane verejného obstarávateľa. podpísaný návrh zmluvy o Dielo, ktorá tvoria Prílohu č. 3 k tejto Výzve. Manuál pre uchádzača k zadávaniu elektronickej ponuky sa nachádza na prihlasovacej stránke do systému ERANET. Elektronickú ponuku nie je možné predložiť po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby svoju ponuku zaslali v dostatočnom časovom predstihu. Ponuka sa považuje za predloženú v predmetnom verejnom obstarávaní až po jej záväznom odoslaní v systéme ERANET. Vloženie údajov, dokumentov a dokladov bez ich záväzného odoslania sa nepovažuje za predloženie ponuky. Po záväznom predložení ponuky (rozumej jej odoslaní) je uchádzačovi zaslaný notifikačný email o doručení tejto ponuky verejnému obstarávateľovi.