Predmetom zákazky je realizácia projektu, ktorého cieľom je zlepšenie/transformácia a optimalizácia fungovania podporných procesov a činností verejného obstarávateľa v týchto procesných oblastiach: finančné účtovníctvo a výkazníctvo, informačné a komunikačné technológie, sekretárske služby, plánovanie/kontroling a organizácia, právne poradenstvo, riadenie ľudských zdrojov a sociálnych vecí, cestovné a dopravné služby, verejné obstarávanie, logistika, služby spojené s budovami, bezpečnosť, inn vnútorné služby, a to zlepšením ich efektivity a tiež štandardizovaním kvality ich výstupov. Projekt transformácie podporných služieb je rozložený do dvoch na seba nadväzujúcich etáp. Prvú etapu predstavuje analýza možností transformácie a optimalizácie podporných procesov verejného obstarávateľa a vypracovanie návrhu nového optimalizovaného modelu ich fungovania a štúdie uskutočniteľnosti jeho implementácie. Druhá etapa projektu predstavuje OPCIA na implementáciu nového modelu fungovania podporných služieb verejného obstarávateľa na základe vypracovanej štúdie uskutočniteľnosti.. Verejný obstarávateľ plánuje realizovať projekt, ktorého cieľom je zlepšenie / transformácia a optimalizácia fungovania svojich podporných procesov a činností v týchto procesných oblastiach: finančné účtovníctvo a výkazníctvo, informačné a komunikačné technológie, sekretárske služby, plánovanie/kontroling a organizácia, právne poradenstvo, riadenie ľudských zdrojov a sociálnych vecí, cestovné a dopravné služby, obstarávanie, logistika, služby spojené s budovami, bezpečnosť, iné vnútorné služby, a to zlepšením ich efektivity a tiež štandardizovaním kvality ich výstupov. V súčasnosti sú u verejného obstarávateľa tieto procesné oblasti pokryté prácou viac než 200 zamestnancov v Úseku hospodárskych služieb a bezpečnosti a Úseku finančného riadenia a IT a Odbore riadenia ľudských zdrojov. Zároveň tieto organizačné jednotky majú aj výdavky na obstarávané externé služby, ktoré sú následne súčasťou celkovej podpory hlavných a riadiacich procesov verejného obstarávateľa. Ako jednu z možností zlepšenia fungovania týchto podporných procesných oblastí chápe verejný obstarávateľ ich možný outsourcing, alebo transformáciu do separátnej právnej entity, ktorá by svoje služby poskytovala verejnému obstarávateľovi a prípadne aj iným subjektom. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ plánuje realizovať projekt Transformácie podporných služieb, ktorý je delený do dvoch na seba nadväzujúcich etáp.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.