Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb registrácie duševného vlastníctva pre EŠIF projekty


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79120000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb patentového zástupcu, zastupovanie vo veciach registrácie práv duševného vlastníctva a s tým súvisiacich služieb pre EŠIF projekty.. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb patentového zástupcu, zastupovanie vo veciach registrácie práv duševného vlastníctva a s tým súvisiacich služieb pre EŠIF projekty. Patentový zástupca bude poskytovať služby pri zastupovaní UPJŠ a v mene UPJŠ vo všetkých veciach týkajúcich sa vynálezov, úžitkových vzorov, dizajnov, ochranných známok, označení pôvodu výrobkov a ďalších súvisiacich práv UPJŠ v Slovenskej republike i v zahraničí a poskytovať ďalšie služby patentového zástupcu UPJŠ v oblasti priemyselno-právnej ochrany, podľa podrobnej špecifikácie a opisu predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe č. 1 tejto výzvy a v zmluvných podmienkach podľa prílohy č. 2 tejto výzvy. Pozn: Patentový zástupca predkladá cenovú ponuku výhradne za poskytnuté služby bez správnych poplatkov. Správne poplatky budú predmetom samostatných faktúr. Ostatné požiadavky a podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v návrhu rámcovej dohody v Prílohe č. 2 tejto výzvy. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku a poskytne služby pre celý predmet zákazky/dohody.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO výhradne elektronicky, prostredníctvom elektronického nástroja - komunikačného rozhrania informačného systému eZakazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS eZakazky a to v súlade s funkcionalitou systému. Podmienkou pre komunikáciu a predkladanie ponúk je zaregistrovanie sa záujemcu/hospodárskeho subjektu v IS eZakazky. Pravidlá na zaregistrovanie sa subjektu do systému eZakazky sú verejne prístupné. Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk a podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve. Ponuka bude vložená do elektronického nástroja IS eZakazky, V prípade, že uchádzač predloží ponuku listinne alebo emailom, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať.