Predmetom zákazky sú stavebné práce a všetky dodávky súvisiace srekonštrukciou priestorov na ambulanciu lekára so zázemím, miestnosťou sestry ačakárňou vpriestoroch Polikliniky Karlova Ves pavilón dospelých, a to v súlade s technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.. Predmet zákazky zahŕňa: -búracie práce búranie podhľadu v chodbe, búranie nefunkčného VZT potrubia a potrubia plynu vedeného v jestvujúcom podhľade v chodbe, vybúranie dverného otvoru v deliacej konštrukcii medzi miestnosťou lekára a sestry, odstránenie pvc podláh, odstránenie svietidiel a elektro rozvodov, búranie jestvujúcich obkladov a sanitárnych zariadení, oškrabanie a očistenie stien, -ostatné konštrukcie vybudovanie SDK priečky za účelom vytvorenia zázemia pre lekára a sestru s kuchynkou a hygienickým zariadením, osadenie inštalačných predstenových prvkov pre WC a umývadlá v miestnosti lekára a sestry, osadenie predsadených SDK stien na prekrytie šácht, realizácia nového podhľadu v celom priestore s osadenými svietidlami do podhľadu, -úpravy povrchov podláh, stien a stropov lepenie nových PVC podláh, lepenie obkladov v miestach osadených hygienických zariadení, vyspravenie stien a stropov, maľby, -inštalačné práce inštalácia novonavrhovaných zariadení 1xWC, 4xU, 1xD, -elektropráce v priestoroch bude osadená nová rozvodnica, vytvorené zásuvkové a svetelné obvody pre jednotlivé miestnosti, rozvod dátovej siete, dopojenie VZT zariadenia na odsávanie priestoru WC, -presuny hmôt PSV, -odvoz a likvidácia odpadu.
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 11.10.2022 o10:00 hod. na adrese: Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Na pántoch 9, 831 06 Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 11.10.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Ing. Stanislava Jókayová, mob.:+421 907 248 120, email: stanislava.jokayova@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.