Vyhlásené obstarávanie

Služby integrácie existujúceho IS pre riadenie ekonomiky a pohľadávok na IS Spisová služba a IS DoNotContactList (IS DNCL)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 533,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212443-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Služby integrácie existujúceho IS pre riadenie ekonomiky a pohľadávok na IS Spisová služba a IS DoNotContactList (IS DNCL).. Verejný obstarávateľ požaduje dodať nasledovné služby: 1.Analýza dopadov, požiadaviek, identifikácia nevyhnutných úprav na existujúcom IS SOFTIP PROFI a návrh príslušných integračných služieb pre zabezpečenie integrácie na novobudovaný IS Spisová služba a IS DNCL) 2.Vývoj identifikovaných úprav a príslušných integračných služieb na základe výstupov vyplývajúcich z analýzy podľa bod 1. 3.Implementácia navrhovaného riešenia a jeho otestovanie v testovacej prevádzke. 4.Nasadenie navrhovaného riešenia do produkčného prostredia príslušného IS.

Doplňujúce informácie

Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - identifikáciu uchádzača (obchodné meno uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania, meno a funkciu štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej telefónne číslo, adresu elektronickej pošty), - návrh uchádzača na plnenie kritéria určeného na vyhodnotenie cenových ponúk podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača podľa vzoru uvedeného v Prílohe č. 2 tejto Výzvy, podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača. - doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, - rámcový technický návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý uchádzač vypracuje minimálne v súlade s požiadavkami opisu predmetu zákazky. V rámci vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky uchádzač vytvorí a predloží v ponuke slovne a graficky opísaný funkčný návrh riešenia, zohľadňujúci aktuálnu situáciu dotknutých informačných systémov na strane verejného obstarávateľa. - podpísaný návrh zmluvy o Dielo, ktorá tvoria Prílohu č. 3 k tejto Výzve