Vyhlásené obstarávanie

,Výmena garážových brán na stredisku SC BSK- Senec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 751,17
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45421148-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výmena krídlových garážových brán za sekcionárne automatické brány na budove garáži v areáli SC BSK v Senci. Predmetom zákazky je demontáž pôvodných 6ks oceľových brán, ktoré budú nahradené automatickými sekcionárnymi bránami s možnosťou prechodu cez personálne dvere. Nové brány budú pripojené na elektrickú sieť a budú ovládane na diaľku.. Predmetom zákazky je výmena krídlových garážových brán za sekcionárne automatické brány na budove garáži v areáli SC BSK v Senci. Predmetom zákazky je demontáž pôvodných 6ks oceľových brán, ktoré budú nahradené automatickými sekcionárnymi bránami s možnosťou prechodu cez personálne dvere. Nové brány budú pripojené na elektrickú sieť a budú ovládane na diaľku. Presná a podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 2 (Zmluva o dielo, príloha č. 1 krycí list rozpočtu špecifikácia ceny diela) Predmet zákazky zahŕňa: 1)Demontáž pôvodných krídlových brán 2)Vykonanie potrebných stavebných úprav a príprav na montáž nových brán 3)Realizácia a montáž brán na diaľkové ovládanie 4)Pripojenie na el. sieť, vykonanie všetkých potrebných skúšok v zmysle platnej legislatívy Miesto dodania predmetu zákazky: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja stredisko Senec, Pezinská č. 29, 903 01 Senec Termín plnenia predmetu zákazky: Lehota na zrealizovanie predmetu zákazky je 40 dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.