- Oprava a odizolovanie zamoknutých stien v exteriéri - západná a severná stena - Výmena dverí, oprava dreveného obkladu - Oprava kúpeľne a výmena sanity - Oprava kuchyne - Oprava stien chodby v suteréne Predmet zákazky bude realizovaný vrátane dopravy a s ňou súvisiacich nákladov, balenia/nevratných paliet, naloženia, vyloženia, vynesenia na miesto určenia. Cenu za dopravu a všetkých súvisiacich nákladov požadujeme zahrnúť do jednotkových cien príslušných položiek predmetu zákazky. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať a odovzdať dielo v lehote do 60 pracovných dní od termínu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska.. - Oprava a odizolovanie zamoknutých stien v exteriéri - západná a severná stena - Výmena dverí, oprava dreveného obkladu - Oprava kúpeľne a výmena sanity - Oprava kuchyne - Oprava stien chodby v suteréne Predmet zákazky bude realizovaný vrátane dopravy a s ňou súvisiacich nákladov, balenia/nevratných paliet, naloženia, vyloženia, vynesenia na miesto určenia. Cenu za dopravu a všetkých súvisiacich nákladov požadujeme zahrnúť do jednotkových cien príslušných položiek predmetu zákazky. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať a odovzdať dielo v lehote do 60 pracovných dní od termínu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska.
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať fyzickú obhliadku skutočného stavu za účasti zodpovedného zamestnanca verejného obstarávateľa, za účelom zistenia a posúdenia jeho aktuálneho stavu, čo má zásadný vplyv na vypracovanie ponuky. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16. Zábezpeka Výzvy na predloženie ponuky. 6. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.