Vyhlásené obstarávanie

Oprava chaty Čingov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 804,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212172-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

- Oprava a odizolovanie zamoknutých stien v exteriéri - západná a severná stena - Výmena dverí, oprava dreveného obkladu - Oprava kúpeľne a výmena sanity - Oprava kuchyne - Oprava stien chodby v suteréne Predmet zákazky bude realizovaný vrátane dopravy a s ňou súvisiacich nákladov, balenia/nevratných paliet, naloženia, vyloženia, vynesenia na miesto určenia. Cenu za dopravu a všetkých súvisiacich nákladov požadujeme zahrnúť do jednotkových cien príslušných položiek predmetu zákazky. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať a odovzdať dielo v lehote do 60 pracovných dní od termínu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska.. - Oprava a odizolovanie zamoknutých stien v exteriéri - západná a severná stena - Výmena dverí, oprava dreveného obkladu - Oprava kúpeľne a výmena sanity - Oprava kuchyne - Oprava stien chodby v suteréne Predmet zákazky bude realizovaný vrátane dopravy a s ňou súvisiacich nákladov, balenia/nevratných paliet, naloženia, vyloženia, vynesenia na miesto určenia. Cenu za dopravu a všetkých súvisiacich nákladov požadujeme zahrnúť do jednotkových cien príslušných položiek predmetu zákazky. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať a odovzdať dielo v lehote do 60 pracovných dní od termínu protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať fyzickú obhliadku skutočného stavu za účasti zodpovedného zamestnanca verejného obstarávateľa, za účelom zistenia a posúdenia jeho aktuálneho stavu, čo má zásadný vplyv na vypracovanie ponuky. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16. Zábezpeka Výzvy na predloženie ponuky. 6. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.