Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Uzovský Šalgov pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a zaškolenia.
Zákazka sa delí na deväť častí:
Časť A: Mobilná kompostáreň
Časť B: Kolesový traktor s príslušenstvom
Časť C: Traktorový náves
Časť D: Mulčovač s košom
Časť E: Drvič za traktor
Časť F: Dvojnápravový kontajnerový náves
Časť G Veľkoobjemový kontajner
Časť H: Traktorová kosačka
Časť I: Zberná nádoba. Predmetom zákazky je dodanie mobilnej kompostárne vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy o veľkosti vane min. 10
m3.
Množstvo: 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie kolesového traktora s príslušenstvom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
1.Kolesový traktor1 kus,
2. Čelný nakladač 1 kus,
3. Paletizačné vidly 1 kus,
4. Hydraulická ruka 1 kus,
5. Kliešte nové 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie traktorového návesu trojstranného sklápača vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
Traktorový náves 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie mulčovača s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo: Mulčovač s košom 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie drviča s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
Drvič za traktor 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie dvojnápravového kontajnerového návesu vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo::
Dvojnápravový kontajnerový náves 1 kus
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie veľkoobjemových kontajnerov vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo::
Veľkoobjemový kontajner typ č. 1 - 1 kus.
Veľkoobjemový kontajner typ č. 2 - 2 kusy.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie traktorovej kosačky vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo::
Traktorová kosačka 1 kus
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie zberných nádob vrátane dopravy.
Množstvo::
Zberná nádoba 3 kusy
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom
obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html..
2. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
3. Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po
dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledujúcich podmienok:
-po jej zverejnení. Túto skutočnosť oznámi verejný obstarávateľ e-mailom úspešnému uchádzačovi na adresu uvedenú v
kúpnej zmluve v článku I,
- bola schválená žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku,
-došlo k ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli
mať vplyv na výsledok verejného obstarávania (po doručení správy z kontroly prijímateľovi), alebo v rámci ktorej
kupujúci ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil
podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení
finančných opráv za verejné obstarávanie,
4. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a8, ; oprávnenie
dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aj uvedenie podielu, ktorú má
subdodávateľ plniť.
6. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe
prostredníctvom systému pre VO JOSEPHINE (ďalej aj "JOSEPHINE").
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému
JOSEPHINE, kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš, +421 905127229, halgasvo@gmail.com. Všetky vysvetlenia SP, rovnako
ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude
doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE.
7. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih
doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou
systému.
8. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané
na sociálne aspekty.