Vyhlásené obstarávanie

Dodanie digitálneho mamografického prístroja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Medzilaborce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
110 333,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111650-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie rádiologického zobrazovacieho zariadenia používaného pre diagnostiku a prevenciu nádorových ochorení ženského prsníka t.j. mamografu. Zariadenie bude inštalované do nových priestorov.. Dodanie mamografu podľa určenej špecifikácie, vrátane jeho dopravy a vyloženia na mieste plnenia, montáže a inštalácie predmetu zákazky a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenia do prevádzky, konfigurácie predmetu zákazky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti predmetu zákazky, protokolárneho odovzdania, odborného zaškolenia poverených zamestnancov ohľadne obsluhy predmetu zákazky v sídle Kupujúceho, vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu, odovzdania dokladov potrebných na užívanie predmetu zákazky, vstupnej elektrickej revízie, vykonania potrebného rozsahu meraní a preberacej skúšky zdrojov ionizačného žiarenia v zmysle platnej legislatívy, uskutočnenia prepojenia ďalších zariadení a systémových prepojení (PACS), poskytnutia služieb záručného servisu a bezplatných preventívnych servisných prehliadok počas záručnej doby, pravidelných bezpečnostných, technických a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy v SR, vrátane daní, cla. Požadované vlastnosti na predmet dodávky sú uvedené v prílohe č. 1 k súťažným pokladom Špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187l ods. 3 zákona elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v odseku I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, I.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS; II.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS; III.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS sú osoby, uvedené v § 11ods.1 písm c); IV.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do RPVS majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa v §11 ods.1 písm c); Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky, - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 3.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 8. Uchádzač v rámci kritérií hodnotenia ponúk predloží vlastný návrh lehoty dodania, ktorý však nesmie byť dlhší ako maximálna lehota, stanovená verejným obstarávateľom na max. 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy