Vyhlásené obstarávanie

Cestoviny


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 130,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15850000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodanie tovaru Cestoviny pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa, v súlade s Prílohou č.3. SP. Verejný obstarávateľ požaduje dodávať predmet zákazky v najvyššej kvalite a plniť požiadavky stanovené vo Vyhláške č. 24/2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. Dodaný predmet tejto Dohody musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.. Dodanie tovaru Cestoviny pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa, v súlade s Prílohou č.3 SP. Verejný obstarávateľ požaduje dodávať predmet zákazky v najvyššej kvalite a plniť požiadavky stanovené vo Vyhláške č. 24/2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. Dodaný predmet tejto Dohody musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Hlavné miesto dodania tovaru: Študentská jedáleň Jura Hronca , Bernolákova 1, 811 07 Bratislava 1, Študentská jedáleň Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava 3, Študentská jedáleň SvF, Radlinského 11, 810 05 Bratislava 1, Študentská jedáleň Vazovova, Vazovova 5, 812 43 Bratislava 1, 1/3Študentská jedáleň SjF, Námestie slobody 17, 812 31 Bratislava.

Doplňujúce informácie

Predkladanie ponúk: Ponuka predložená uchádzačom sa vyhotovuje písomne a predkladá elektronicky spôsobom podľa §49 ods.1 písm.a) ZoVO, v elektronickej podobe vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu a tak, aby bola zabezpečená pred zmenou jej obsahu. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do elektronického systému eZakazky , ktorý je prístupný na adrese: https://www.ezakazky.sk/. Ponuky alebo žiadosti predkladá uchádzač / záujemca elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk na adresu (URL): https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=36462484 . Uchádzač môže v predmetnej verejnej súťaži predložiť iba jednu ponuku. Spôsob vyhodnocovania ponúk: Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 ZoVO a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 ZoVO. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. Náklady na ponuku: Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Komunikácia: Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať elektronicky, prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZákazky. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca / uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme eZakazky na URL adrese: www.ezakazky.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=364624 . Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme eZákazky, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme eZákazky. Žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov (SP) odporúča verejný obstarávateľ doručovať najneskôr do 24.10.2022. Vysvetlenie k SP zverejní verejný obstarávateľ najneskôr tri dni pred lehotou na predkladanie ponúk v zmysle bodu IV.2.2. Minimálna lehota viazanosti, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 31.01.2023 Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.