Vyhlásené obstarávanie

Gastro technológie pre školskú jedáleň MŠ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Markušovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 192,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39312000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávanie k zákazke s názvom: Školská jedáleň pre Materskú školu je dodanie gastrotechnológie do školskej jedálne pre materskú školu v Markušovciach č. parcely 2315/2, 2314/2, 2313/2 Kn.ú. Markušovce, č. parcely 2311/2, 1801/10, 2311/3 Kn-ú. Markušovce. Zariadenie bude mať zriadené sklady podľa svojho účelu, ktoré budú stavebne oddelené, t.j. sklad potravín, sklad zeleniny, príručný sklad a sklad mliečnych výrobkov. Príručný sklad potravín je vybavený chladiacou skriňou a regálmi pre jednotlivé potraviny, vybavený meracím zariadením, ktoré umožní dodržanie a kontrolu predpísaných podmienok skladovania potravín. Podrobná špecifikácia je v prílohe Výzvy na predkladanie ponúk.. Predmetom verejného obstarávanie k zákazke s názvom: Školská jedáleň pre Materskú školu je dodanie gastrotechnológie do školskej jedálne pre materskú školu v Markušovciach č. parcely 2315/2, 2314/2, 2313/2 Kn.ú. Markušovce, č. parcely 2311/2, 1801/10, 2311/3 Kn-ú. Markušovce. Zariadenie bude mať zriadené sklady podľa svojho účelu, ktoré budú stavebne oddelené, t.j. sklad potravín, sklad zeleniny, príručný sklad a sklad mliečnych výrobkov. Príručný sklad potravín je vybavený chladiacou skriňou a regálmi pre jednotlivé potraviny, vybavený meracím zariadením, ktoré umožní dodržanie a kontrolu predpísaných podmienok skladovania potravín. Podrobná špecifikácia je v prílohe Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky, z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/ jednotnyeuropskydokument-%20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 4. Úspešný uchádzač - dodávateľ aj subdodávatelia sú povinní mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 5. Nepoužije sa elektronická aukcia. 6. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky podľa § 112 ods. 6 ZVO a podľa § 55 ods. 1 - verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.