Vyhlásené obstarávanie

Nákup mixážneho pultu do Štúdia SND


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32342420-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

V novej budove SND je toho času inštalovaný jedinečný digitálny audio systém AURUS/NEXUS, ktorý je srdcom elektroakustického ozvučenia vo všetkých sálach a skúšobniach a záznamových réžiách. Skladá sa z distribučnej audio siete NEXUS, ktorý zabezpečuje distribúciu z ktoréhokoľvek vstupného bodu audio signálu na ktorýkoľvek výstupný bod audio signálu, čím vytvára jednu digitálnu audio sieť a na ovládanie distribučného audio systému NEXUS slúžia toho času ovládacie konzoly AURUS Platinium. Digitálny audio systém AURUS/NEXUS je prioritne využívaný na elektroakustické ozvučenie sál Opery a Baletu, Činohry, skúšobní opery a zároveň slúži pri procese záznamu produkcie z týchto sál a je nosným systémom pri zabezpečovaní on-line produkcie z novej budovy SND. Jediným priestorom, v ktorom nie je inštalovaná ovládacia konzola distribučného systému NEXUS, je priestor Štúdia SND, kde je toho času inštalovaný digitálny mixážny pult Tascam, ktorý ale neumožňuje ovládať spomenutú audio sieť NEXUS. Z dôvodu ukončenia životnosti mixážneho pultu Tascam je nevyhnutné obstarať jeho náhradu s tým, že je nevyhnutné zabezpečiť plnú kompatibilitu a možnosť ovládania už inštalovanej audio siete NEXUS výrobcu StageTec GmbH . Riešením je obstaranie novej ovládacej konzoly od výrobcu StageTec GmbH. Optimálnym riešením pre dané miesto je ovládacia konzola AURATUS. Následne je potrebné inštalovať, resp. pripojiť ovládaciu konzolu AURATUS, k existujúcemu audio distribučnému systému AURUS/NEXUS. Predmet zákazky spočíva v nasledovnom: - v dodávke ovládacej konzoly AURATUS od výrobcu StageTec GmbH Technická špecifikácia: AURATUS AUDIO MIXÁŽNA KONZOLA - Upmix/downmix: 2.0 through to 7.1 built-in; (plne matematicky reverzibilny upmix/downmix) pre NEXUS XDSP - ovládanie Group:Mute, stereo, surround, link, master/slave, VCA - remote control (vzdialená správa): Virtual Surface software - monitoring: 1x stereo, 1x 5.1 - vstupné kanály: MAX 52 - sum zbernice:32 Buses (8 Sums, 8 Groups, 8 AUX, 8 N-1) - samplovacia frekvencia: 44,1 / 48 / 88,2 / 96 kHz - star Router Optická konektivita: optický(s možnosťou redundancie) 1 Gbps over 50/125-m fiber, 800 metrov dosah - slúchadlové výstupy:2x ( v predu v ľavo a v pravo) - mikrofónny vstup pre TALKBACK: 1x ( v centrálnej časti pultu) - Interface: všetky audio I/Os v sieti NEXUS - monitoring: 1x stereo, 1x 5.1 - automatizácia: SNAPSHOT scénická automatizácia - loudness metering: EBU R128 na sumačný zberniciach -NEXUS monitoring software (integrovaný do konzoly) - v dodávke XCMC audio procesorovej karty pre ovládaciu konzolu AURATUS, ktorá slúži na pripojenie konzoly do už existujúcej audio siete NEXUS - v dodávke XDIP multikanálovej karty formát Dante AoIP pre audio sieť NEXUS Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia, uvedenie do prevádzky, asistencia na mieste a zaškolenie obsluhy.. V súlade s bodom II.1.4 tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . Elektronická platforma je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. Správcom elektronickej platformy je od 31.3.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/451113. 4. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 8. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 9. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky (sken dokladu) alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnené všetky formuláre podľa prílohy k tejto výzve na predkladanie ponúk; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; c/ podrobný technický popis ponúkaného zariadenia v podobe predloženia technického listu pre účely overenia špecifikácie, resp. linku na výrobcu; d/ dodaciu lehotu, ktorá musí byť max. 50 (slovom: päťdesiat dní) od predloženia objednávky. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.