Vyhlásené obstarávanie

Dodanie baletného linolea


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 490,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44112230-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky spočíva v nasledovnom: v dodávke 14 ks baletného linolea, dĺžka návinu v role 20m vrátane dopravy tovaru do sídla verejného obstarávateľa farba čierna prípadne čierno/biela matný povrch jednostranne použiteľný, prípadne obojstranne použiteľný odporúčaný pre trvalú inštaláciu materiál PVC vinyl hrúbka min. 2,4mm gramáž min. 3200,00g/m2 šírka role 160,00 cm návin v role 20,00m Trieda nehorľavosti - EN 13501-1 Bfl-s1, GOST. V súlade so špecifikáciou uvedenou v bode II.1.4 tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . Elektronická platforma je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. Správcom elektronickej platformy je od 31.3.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/451172. 4. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 8. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 9. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady a podklady: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky (sken dokladu) alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnené všetky formuláre podľa prílohy k tejto výzve na predkladanie ponúk; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; c/ lehotu plnenia zákazky, ktorá musí byť maximálne v trvaní 50 (slovom: päťdesiat) dní od predloženia objednávky - sken dokumentu, podpísaného štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; d/ technický list k overeniu technickej špecifikácie, resp. link na výrobcu/produkt; 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.