Vyhlásené obstarávanie

Moravský Svätý Ján – intenzifikácia ČOV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Moravský Svätý Ján
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
205 196,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45220000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Revitalizácia ČOV Moravský Svätý Ján sa týka jednej z dvoch liniek biologického čistenia odpadových vôd. Pôvodná nádrž bude rozdelená na denitrifikačnú a nitrifikačnu časť. Nová dosadzovacia nádrž v tvare kužeľa bude osadená v nitrifikačnej časti. Návrh taktiež ráta s výmenou jedného dúchadla a s výmenou rozvodu tlakového vzduchu. Podrobne viď v zadávacích/súťažných podkladoch v profile zákazky.. Revitalizácia ČOV Moravský Svätý Ján sa týka jednej z dvoch liniek biologického čistenia odpadových vôd. Pôvodná nádrž bude rozdelená na denitrifikačnú a nitrifikačnu časť. Nová dosadzovacia nádrž v tvare kužeľa bude osadená v nitrifikačnej časti. Návrh taktiež ráta s výmenou jedného dúchadla a s výmenou rozvodu tlakového vzduchu. Podrobne viď v zadávacích/súťažných podkladoch v profile zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve doplňujúce podklady v profile VO ako aj v IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Zadávacie/súťažné podklady, ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. 2. Obhliadka staveniska bude v termínoch vždy v prac. deň v stredu /štvrtok, v čase 8:00-16:00 hod. Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v zadávacích/súťažných podkladoch (SP). Za dodržania podmienok uvedených v SP. 3. Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO (IS EVO). Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme IS EVO na UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt, pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html viac o IS EVO viď https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt. 1.krok: Treba vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO www.uvo.gov.sk. 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt.Pre hospodársky subjekt so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk) aktivovanou na doručovanie odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o účasť. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku/žiadosť o účasť do zákazky Vytvorenie HS v IS EVO nesúvisí so zápisom do zoznamu Hosp. subjektov. Uvedený proces trvá pár dní preto odporúčame si registráciu vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo vstúpiť do zákazky napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne najneskôr min. 2 prac. dni pred lehotou na predloženie ponúk ak sa požiadalo včas. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady ako aj vysvetľovanie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa v časti pre danú zákazku na http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451556 sprístupnené v systéme EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 5.Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO. 6.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky super reverzným spôsobom, tzn. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzn. uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí na základe kritérií ak príde k vylúčeniu vyhodnotí uchádzača na 2.mieste v poradí atď. 8. Súčinnosť na uzatvorenie zmluvy je 10 prac. dní od doručenia informácie o výsledku verejného obstarávania. 9. Pre zrušenie verejného obstarávania sa si vyhradzujeme právo použiť primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO.