Vyhlásené obstarávanie

Deratizačné, dezinsekčné a dezinfekčné služby.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
52 974,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90923000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb deratizácie, dezinsekcie a dezinfekcie (ďalej len DDD) v objektoch verejného obstarávateľa. Služby deratizácie zahŕňajú rozmiestnenie uzamykateľných staničiek s označením druhu použitého materiálu v interiéri aj v exteriéri, ako aj zber a likvidácia uhynutých hlodavcov. Obsahom dezinsekčných služieb je najmä postrek proti lezúcemu hmyzu, dezinsekcia suchou parou a dymovaním. Služby dezinfekcie pozostávajú z dymovania studeným aerosólom, ktoré je účinné proti infekčným resp. respiračným ochoreniam ako napr. Covid 19. Služby dezinfekcie sú určené najmä pre objekty ŠD a ŠJ. Predmet zákazky musí byť vykonávaný v súlade s normami zabezpečenia kvality, s normami environmentálneho riadenia a v súlade s normami zabezpečenia bezpečnosti pri práci.. Predmet zákazky je definovaný a bližšie špecifikovaný informáciami, ktoré sú uvedené vo rozpočte položiek, ktoré tvoria prílohu č. 1 tejto výzvy. Množstvá o objemy uvedené v priložených dokumentoch sú kalkulované ako predpokladané a sú stanovené rámcovo. Popis požadovaných služieb je definovaný v základnom rozsahu a štruktúre. Úspešný uchádzač bude fakturovať skutočne zrealizované množstvá a objemy podľa jednotkových cien, ktoré budú výsledkom tohto verejného obstarávania, pričom cena za skutočne zrealizované služby nesmie presiahnuť sumu, ktorú úspešný uchádzač navrhne vo svojej ponuke a ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. Všetky vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán sú obsahom záväzného návrhu rámcovej zmluvy na poskytnutie služieb. Návrh rámcovej zmluvy na poskytnutie služieb tvorí prílohu č. 3 tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom alebo českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, a to v elektronickej podobe prostredníctvom systému IS EVO verzia 18.0 (Elektronické verejné obstarávanie) - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský IS EVO a podľa pokynov na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html (ďalej len IS EVO) vo všetkých postupových krokoch v procese verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. Metodika postupu na požívanie IS EVO je uvedená na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk), osobitne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi.