Vyhlásené obstarávanie

Nádoby na triedený zber - Združenie obcí Holeška


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Združenie obcí Holeška na triedenie a nakladanie s odpadmi
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 094,29
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34928480-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
5. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
5. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka 240 l nádob a 1 100 l kontajnerov na separovaný zber odpadov.. Predmetom zákazky sú plastové nádoby 240 l a plastové kontajnery 1 100 l v súlade s technickými parametrami ako sú uvedené v súťažných podkladoch a v nasledovnej štruktúre: Nádoba 240 l žltá 1 650 kusov Nádoba 240 l modrá1 2 060 kusov Kontajner 1100 l na triedený zber žltý 16 kusov Kontajner 1100 l na triedený zber modrý 16 kusov Kontajner 1100 l na triedený zber zelený na sklo 24 kusov Podrobný popis predmetu zákazky je v tabuľke parametrov v Súťažných podkladoch. V prípade, ak v súťažných podkladoch alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 2. V prípade, ak v Súťažných podkladoch alebo Oznámení bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 3. V súlade s novelizáciou ZVO platnou od 31.03.2022 komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou elektronickej komunikácie v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom v elektronickej platforme systému EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname elektronickej platformy systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému. 4.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.