Predmetom zákazky je prenájom troch testovacích skenovacích vozidiel (vozidlo + skenovacie zariadenie) a obslužného personálu, slúžiacich na kontrolu parkovacích oprávnení, ako aj nahliadnutie do informačného systému pre manažment hlásení poskytovaného dodávateľom. Vozidlá s testovacím zariadením musia spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č. 2 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť splnenie týchto požiadaviek so subjektami, od ktorých uchádzači predložili referencie podľa bodu 9 a/alebo 12 tejto výzvy..
1. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie objednávky s tromi úspešnými uchádzačmi. 2. Doplňujúce informácie k bodu II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Úspešný uchádzač zabezpečí prenájom predmetu zákazky (teda poskytnutia testovacích skenovacích vozidiel, obslužného personálu, ako aj informačného systému pre manažment hlásení poskytovaného dodávateľom) vrátane všetkých nákladov, a zabezpečí verejnému obstarávateľovi možnosť testovania jeho riešenia za fixnú protihodnotu vo výške 10 000 EUR bez DPH.