Predmetom zákazky je zabezpečenie sociálneho pohrebu a to od 01.01.2023 do 31.12.2026 na základe jednotlivých objednávok a v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa v stanovenom období.. Predmetom zákazky je zabezpečenie sociálneho pohrebu a to od 01.01.2023 do 31.12.2026 na základe jednotlivých objednávok a v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa v stanovenom období.
Súčasťou predmetu zákazky sú nasledovné činnosti:
-zabezpečenie sociálneho pohrebu s kremáciou alebo pochovania bez obradu pre deti a dospelých pre Objednávateľa počas trvania dohody,
-prevoz zosnulého do krematória/na cintorín vrátane uloženia zosnulého do transportnej rakvy, resp. patologického (transportného) vaku,
-uloženie zosnulého do patologického vaku v prípade potreby pokročilého štádia exitu,
-manipulácia s telom zosnulého v súlade so zákonom o pohrebníctve,
-prenášanie tela zosnulého (vrátane úkonov súvisiacich s pochovaním do zeme bez obradu),
-uloženie zosnulého v chladiacom zariadení dodávateľa do doby kremácie/pochovania do zeme,
-pohrebná rakva (aj detská podľa dĺžky rakvy do 120 cm, nad 120 cm) vrátane úpravy zosnulého a uloženia zosnulého do rakvy,
-administratívne úkony súvisiace s prevzatím zosnulého z pracoviska Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou,
-kremačná rakva (aj detská podľa dĺžky rakvy do 120 cm, nad 120 cm) vrátane úpravy zosnulého a uloženia zosnulého do rakvy,
-kremácia bez obradu zahrňujúca spopolnenie v kremačnej rakve vrátane základnej úpravy popola a uloženie popola do urnovej popolnice/základnej urny s označením,
-uskladnenie urny po dobu max. 12 mesiacov odo dňa spopolnenia vrátane následného uloženia popolu do spoločného hrobu na pohrebisku,
-všetky náklady súvisiace s pochovaním zosnulého a ľudských pozostatkov v rakve na cintorín a to vykopanie a zasypanie hrobu vrátane označenia hrobu (drevený kríž s nápisom),
-predpokladaný počet na rok je 45 sociálnych pohrebov,
-od doručenia objednávky na sociálny pohreb/kremáciu je dodávateľ povinný uskutočniť daný úkon do 14 kalendárnych dní aj s odovzdaním dokumentov na matričný úrad.
Verejným obstarávateľom stanovený predpokladaný počet pohrebov v priebehu roka je iba orientačný a môže sa meniť v závislosti od reálnych požiadaviek verejného obstarávateľa, pri dodržaní maximálneho stanoveného finančného limitu predmetu zákazky.
Podrobný prehľad jednotlivých úkonov v rámci plnenia predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 4 Návrh na plnenie kritérií Výzvy na predkladanie ponúk.
1. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického
verejného obstarávania ERANET.