Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy budovy pre potreby stolárskej dielne – nákup strojov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 186,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
43810000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Hlavným dôvodom realizácie zákazky: Stavebné úpravy budovy pre potreby stolárskej dielne - nákup strojov je zabezpečenie základnej funkčnosti novej stolárskej dielne i aspoň základné podmienky pre odborné vzdelávanie žiakov a postupné vybudovanie moderného vzdelávacieho centra a skvalitnenie odborného vzdelávania i modernizácia odborného vzdelávania po sťahovaní do nových priestorov. Stolárska dielňa má byť vybudovaná v budove s.č. 1189, na ulici Pelhřimovskej v Dolnom Kubíne (miesto dodania strojov) po zámenne budov na základe Zámennej zmluvy číslo ŽSK: 837/2022/RÚ. Časť strojov zo starej stolárskej dielne (Budova s.č. 1370, katastrálne územie Dolný Kubín, Dolný Kubín) bude do novej stolárskej dielne (Budova s.č. 1189, katastrálne územie Veľký Bysterec, Dolný Kubín) presťahovaná (9 ks), ale pre zastaralosť je potrebné obstarať 3 nové stroje. Nákup nových stolárskych strojov je nevyhnutná pre funkčnosť stolárskej dielne i odborné vzdelávanie žiakov. Predmetom zákazky je obstaranie 3 nových strojov do novej stolárskej dielne - Zariadení na opracovanie dreva a to CNC router (Malá portálová frézka), Hrúbkovacia fréza, Olepovačka hrán. Presná špecifikácia a technické parametre strojov sú uvedené v Prílohách tejto výzvy a to konkrétne: CNC router (Malá portálová frézka) - Príloha č. 1AB, Hrúbkovacia fréza - Príloha č. 1 CD, Olepovačka hrán - Príloha č. 1EF Požaduje sa dodanie výhradne nového nepoužitého tovaru/stroja a všetkých jeho častí a príslušenstva s poskytnutím záruky minimálne 12 mesiacov. Požadujeme garanciu dodávky náhradných dielov minimálne 10 rokov. Požadujeme, aby konečná cena už obsahovala náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na vyloženie, inštalovanie a spustenie strojov do prevádzky, zaškolenie minimálne 3 osôb a prípadne iné poplatky (Clo, DPH, recyklačný poplatok...) Miesto dodania a plnenia: Pelhřimovská 1189, 026 01 Dolný Kubín Požadujeme kompletnú inštaláciu všetkých strojov. Termín dodania strojov: Z prevádzkových dôvodov potrebujeme stroje dodať v týchto termínoch: CNC router (Malá portálová frézka) a Olepovačku hrán do 31.03.2023, Hrúbkovaciu frézu do 30.06.2023 (túto je možné dodať aj skôr, terajšiu (zastaralú) vieme používať do 30.06.2023).. Predmetom zákazky je obstaranie 3 nových strojov do novej stolárskej dielne - Zariadení na opracovanie dreva a to CNC router (Malá portálová frézka), Hrúbkovacia fréza, Olepovačka hrán. Presná špecifikácia a technické parametre strojov sú uvedené: CNC router (Malá portálová frézka) - Príloha č. 1AB, Hrúbkovacia fréza - Príloha č. 1 CD, Olepovačka hrán - Príloha č. 1EF Požaduje sa dodanie výhradne nového nepoužitého tovaru/stroja a všetkých jeho častí a príslušenstva s poskytnutím záruky minimálne 12 mesiacov. Požadujeme garanciu dodávky náhradných dielov minimálne 10 rokov. Požadujeme, aby konečná cena už obsahovala náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na vyloženie, inštalovanie a spustenie strojov do prevádzky, zaškolenie minimálne 3 osôb a prípadne iné poplatky (Clo, DPH, recyklačný poplatok...) Miesto dodania a plnenia: Pelhřimovská 1189, 026 01 Dolný Kubín Požadujeme kompletnú inštaláciu všetkých strojov. Termín dodania strojov: Z prevádzkových dôvodov potrebujeme stroje dodať v týchto termínoch: CNC router (Malá portálová frézka) a Olepovačku hrán do 31.03.2023, Hrúbkovaciu frézu do 30.062023 (túto je možné dodať aj skôr, terajšiu (zastaralú) vieme používať do 30.06.2023).

Doplňujúce informácie

1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk - Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet obstarávania. 2. Spôsob predloženia ponuky: Ponuka sa predkladá tak, že uchádzač predloží: - Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha 2 - Vyplnenú Kúpnu zmluvu (pdf) - Príloha 3 - Vyplnený dokument (pdf) - Príloha č.1AB Špecifikácia, technické požiadavky a cena CNC ROUTER - Vyplnený dokument (pdf) - Príloha č. 1CD Špecifikácia, technické požiadavky a cena Hrúbkovacia fréza - Vyplnený dokument (pdf) - Príloha č. 1EF Špecifikácia, technické požiadavky a cena Olepovačka hrán - Doklady (pdf) - doklady preukazujúce splnenie technických požiadaviek všetkých strojov - napr. Technický list, certifikát a pod. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bodoch III.1.1) tejto výzvy. (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov) - Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie 3. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronického nástroja ihneď po vyhodnotení a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená Kúpna zmluva. 3. Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky): Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Kúpnu zmluvu (Príloha č. 3). 4. Ďalšie informácie: - Do ceny zahrnúť všetky náklady spojené spustením strojov do prevádzky: Cena je vrátane DPH, dopravy, vyloženia, uvedenia do prevádzky, inštalácie, montáže, zaškolenia, cla, správnych a iných poplatkov. - Uchádzač nebude oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Pri tvorbe ceny musí uchádzač zohľadniť primeranosť jej stanovenia na základe jemu vzniknutých nákladov a primeranosť zisku v súlade so zákonom o cenách. - Uchádzač je povinný dodržať podmienky stanovené v návrhu kúpnej zmluvy. 5. Informácie o elektronickej aukcii: nepoužije sa elektronická aukcia. 6. Výsledok nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť kúpnu zmluvu. 7. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk 8. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.