Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie publicity projektov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 990,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39150000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je grafický návrh a výroba: 15 ks veľkoplošný pútač (dočasný) a 36 ks stálej tabule. Detailný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 3 tejto Výzvy/Príloha č. 1 Rámcovej zmluvy o zabezpečení publicity projektov/. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s obstarávaním, t.j. najmä náklady na výrobu, prepravu, inštaláciu dočasného pútača aj trvalej tabule: grafický návrh, grafické spracovanie, tlač a konečné doručenie na miesto dodania určené objednávateľom ako aj výdavky spojené s osadením trvalej tabule aj dočasného pútača a všetky ostatné súvisiace náklady. Grafický návrh musí byť písomne odsúhlasený pred zadaním do tlače zo strany objednávateľa. Text, ktorý bude potrebné doplniť na tabule (názov projektu, suma a pod.) bude zaslaný dodávateľovi až v rámci odoslania objednávky/výzvy na plnenie.. Predmetom zákazky je grafický návrh a výroba: 15 ks veľkoplošný pútač (dočasný) a 36 ks stálej tabule. Detailný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 3 tejto Výzvy/Príloha č. 1 Rámcovej zmluvy o zabezpečení publicity projektov/. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s obstarávaním, t.j. najmä náklady na výrobu, prepravu, inštaláciu dočasného pútača aj trvalej tabule: grafický návrh, grafické spracovanie, tlač a konečné doručenie na miesto dodania určené objednávateľom ako aj výdavky spojené s osadením trvalej tabule aj dočasného pútača a všetky ostatné súvisiace náklady. Grafický návrh musí byť písomne odsúhlasený pred zadaním do tlače zo strany objednávateľa. Text, ktorý bude potrebné doplniť na tabule (názov projektu, suma a pod.) bude zaslaný dodávateľovi až v rámci odoslania objednávky/výzvy na plnenie.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti: -Jednotným európskym dokumentom náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ust. § 39 ZVO, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Alebo -Čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodkladne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 3. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.