Vyhlásené obstarávanie

Výpočtová technika


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Výpočtová technika s nasledovnými položkami a ich technickými parametrami: 1/ mini počítač, i7-10510U, min 16 GB RAM, min 512 TB SSD, Intel UHD Graphics, 1x HDMI-out a 1x DP-out, VESA, Windows 11 Pro, napr. (MSI Cubi 5 10M, i7) 2/ mini počítač, i5-10210U, min 8 GB RAM, min. 512 GB SSD, Intel UHD Graphics, 1x HDMI-out a 1x DP-out, VESA, Windows 11 Pro, napr. (MSI Cubi 5 10M, i5) 3/ mini počítač, i3-10110U, min. 8 GB RAM, min. 256 GB SSD, Intel UHD Graphics, 1x HDMI-out a 1x DP-out, VESA, Windows 11 Pro, napr. (MSI Cubi 5 10M, i3) 4/ Set klávesnica a myš bezdrôtová, rozhranie: bezdrôtový USB prijímač, slovenská kancelárska klávesnica, optická myš, min. 1000 DPI, napr. (DELL KM5221W) 5/ LCD monitor min. 27" min. Quad HD 2560×1440, displej IPS, odozva min. 3ms, obnovovacia frekvencia min. 65Hz, min. DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, nastaviteľná výška, pivot, repro, VESA napr. (27" Dell S2721DS). pol. 1/ - 3 ks, pol. 2/ - 9 ks, pol. 3/ - 3 ks, pol. 4/ - 15 ks, pol. 5/ - 15 ks

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . Elektronická platforma je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. Správcom elektronickej platformy je od 31.3.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) bude v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/455370. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Povinný obsah ponuky: a/v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení dodávať tovar alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/vyplnené všetky formuláre; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača. Všetky dokumenty, tvoriace súčasť ponuky, predložia uchádzači v systéme EVO vo forme skenov dokumentov, podpísanými oprávnenými osobami uchádzačov. c/ vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom uchádzači uvedú obchodné názvy ponúkaného tovaru a podrobné technické parametre, príp. aj odkazy na linky. 8. Ponukovú cenu celkom s DPH uvedú uchádzači v IUS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. Ponuková cena musí zahŕňať všetky náklady, súvisiace s dodaním predmetu zákazky ako cena maximálna a konečná. 9. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 10.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 11. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, vystavenej po dodaní kompletného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.