Vyhlásené obstarávanie

Preprava mŕtvych tiel z miesta úmrtia na pitvu a späť pre okres Veľký Krtíš


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
43 430,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Preprava mŕtvych tiel poskytovateľom z miesta úmrtia na území Slovenskej republiky na Súdnolekárske a patologicko-anatomické pracovisko objednávateľa, kde bude vykonaná pitva a preprava mŕtvych tiel po vykonaní pitvy späť zo SLaPA pracoviska a)do chladiaceho zariadenia pohrebnej služby, ktorá bude zabezpečovať pohreb, a to do vzdialenosti rovnakej alebo kratšej ako bolo miesto úmrtia, alebo b)do chladiaceho zariadenia poskytovateľa za účelom dočasného uloženia mŕtveho tela do jeho prevzatia pohrebnou službou, ktorá bude zabezpečovať pohreb, alebo c)do chladiaceho zariadenia poskytovateľa, ak poskytovateľ bude zabezpečovať pohreb, alebo d)na iné miesto určené objednávateľom, a to do vzdialenosti rovnakej alebo kratšej ako bolo miesto úmrtia.. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk.Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf. Cena za prepravu mŕtveho tela bude stanovená paušálnou sumou. Paušálna suma prepravy mŕtveho tela je vypočítaná ako priemerná a zahŕňa prepravu zo všetkých miest v rámci daného okresu. Táto cena je konečná a majú v nej byť zahrnuté všetky náklady na prepravu, transportný vak a iné náklady prevádzkovateľa súvisiace s prepravou mŕtveho tela. Paušálna suma zahŕňa všetky jazdy prevádzkovateľa vykonané v súvislosti s prepravou mŕtveho tela, a to aj v prípade, ak pitva je vykonaná v iný deň než bolo privezené mŕtve telo na SLaPA pracovisko. Prevádzkovateľ má garantovať pevnú cenu počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy o preprave mŕtvych.