Vyhlásené obstarávanie

OnkoAssist – manažment cesty pacienta


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 934 810,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
17. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V zmysle bodu 18 časti A.1 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 76

Opis obstarávania

Predmetom zákazky v rámci projektu OnkoAssist manažment cesty pacienta od nálezu po začiatok liečby je zabezpečenie funkčného systému pre účel manažmentu cesty pacienta onkologického pacienta od príznakov k suspekcii, od suspekcie k diagnóze a následne k začatiu apriebehu liečby od suspekcie (vrátane skríningu u zdravých ľudí). Manažment cesty pacienta bude prebiehať po priamej osi univerzálneho komunikačného systému pomocou softwarom navrhovaných diagnostických a terapeutických štandardov. Vo všetkých etapách diagnostického procesu, aj pri rozhodovaní o optimálnej liečbe apočas liečby systém využíva diagnostické terapeutické štandardy. Riešenie podporí manažment a administráciu celého cyklu choroby. Systém bude vyhodnocovať štatistiky o stave procesu skríngu a preventívnych prehliadok cieľových skupín pacientov Navrhované medicínsko-technické riešenie umožní vytvoriť ucelený systém manažmentu suspektného pacienta od prvých príznakov ochorenia, alebo suspekcie až po ukončenie procesu zahájenie liečby. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie servisných služieb - podpora prevádzky, údržba a rozvoj predmetu zákazky.. Predmetom zákazky v rámci projektu OnkoAssist manažment cesty pacienta od nálezu po začiatok liečby je zabezpečenie funkčného systému pre účel manažmentu cesty pacienta onkologického pacienta od príznakov k suspekcii, od suspekcie k diagnóze a následne k začatiu apriebehu liečby od suspekcie (vrátane skríningu u zdravých ľudí). Manažment cesty pacienta bude prebiehať po priamej osi univerzálneho komunikačného systému pomocou softwarom navrhovaných diagnostických a terapeutických štandardov. Vo všetkých etapách diagnostického procesu, aj pri rozhodovaní o optimálnej liečbe apočas liečby systém využíva diagnostické terapeutické štandardy. Riešenie podporí manažment a administráciu celého cyklu choroby. Projekt podporí proces prevencie, kde na základe dostupných informácií o pacientoch v ezdravie systém umožní reportovať stav pre štát a vyzvať automaticky pacienta na preventívnu prehliadku alebo skríningové vyšetrenie (mamografia, gastro, kolonoskopia,..) s pridelením termínu na základe nastavených kritérií v systéme (vek, pohlavie, váha, výška výskytujúca sa diagnóza, zaznamenané abúzy a iné údaje uvedené v Elektronicke zdravotnej knižke občana (ďalej len EZKO). Systém bude vyhodnocovať štatistiky o stave procesu skríngu a preventívnych prehliadok cieľových skupín pacientov Navrhované medicínsko-technické riešenie umožní vytvoriť ucelený systém manažmentu suspektného pacienta od prvých príznakov ochorenia, alebo suspekcie až po ukončenie procesu zahájenie liečby. Na úrovni SR umožní zaktualizovať a udržiavať kvalitu zdravotníckych údajov pre účel kontroly onkologických ochorení. Zároveň toto medicínske a technické riešenie umožní zlepšiť prevenciu, diagnostiku azrýchliť začiatok liečby onkologických pacientov a sledovať samotnú liečbu s cieľom monitoringu požadovaných KPI, a to formou: - určenia rizikového profilu poistenca v rámci preventívnych prehliadok a skríningu v ambulancii všeobecného lekára - rýchlejšej včasnej diagnostiky u suspektného pacienta už v ambulancii všeobecného lekára; - automatizovaného sledovania procesov cesty pacienta od suspekcie po liečbu (vrátane) a parametrického nastavenia hraničných termínov začatia liečby, vrátane notifikácií a upozornení v procese rozhodovania lekárov o ďalšom postupe v zmysle štandardných postupov; - skrátenia času medzi jednotlivými úkonmi a vyšetreniami počas cesty pacienta od suspekcie po liečbu; - poskytnutia jednotného a uceleného prehľadu dostupných a relevantných údajov o pacientovi, využitím existujúcich údajov o pacientovi v systémoch ezdravie, IS PZS a doplňujúcich údajov, pridaných počas cesty pacienta; - zjednodušenia práce lekára pri zobrazovaní relevantných údajov a následnom vyhodnotení a stanovení správnej liečby; - prístupu k anonymizovaným lekárskym záznamom pacientov s rakovinou pre ďalší výskum a inovatívne liečby; - zrýchlenia vývoja a obsahu lekárskych vedomostí pri diagnostike a liečbe pacienta. Riešenie je koncipované ako nadstavba súčasného systému ezdravie s cieľom čo najširšieho využitia existujúcich služieb, ich rozšírenia a úpravy tak, aby boli prijateľnejšie pre používateľov a tiež využitia súčasne zbieraných údajov, s doplnením štruktúrovaných údajov pre onkológiu v lekárskych správach. Výhodou je využitie existujúcich autentifikačnej a bezpečnostnej infraštruktúry ezdravia, pričom riešením sa rozšíria možnosti bezpečnej autentifikácie pre potrebné skupiny užívateľov. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie servisných služieb - podpora prevádzky, údržba a rozvoj predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní (tzv. super-reverzná verejná súťaž). 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje; informácie k podmienkam a spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Uchádzač predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému IS JOSEPHINE. 4. JED - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti JEDom, môže použiť formulár, ktorý tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 5. Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti, že v rámci stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky prieskumom trhu viedol následne s hospodárskymi subjektami, ktoré predložili cenovú ponuku v prieskume trhu, prípravné trhové konzultácie (PTK) v súlade s ust. § 25 ods. 1 zákona o VO na predmet zákazky IS OnkoAsist. Dokumenty z PTK sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/18113/summary 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávania, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zahrňujúce sociálne aspekty.