Vyhlásené obstarávanie

Zariadenie na meranie síl a tlakov kolaboratívnych robotov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TECH-K s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 616,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31710000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodávka Zariadenia na meranie síl a tlakov kolaboratívnych robotov je tvorená z: 1.Meracie zariadenie CBSF-75 Basic: (325-2801-001). Senzor sily na určovanie prechodnej a kvázi-statickej sily. 2.Meracie zariadenie CBSF 75-Gripper (325-2801-002): zariadenie na meranie sily uchopovačov a určovanie dynamickej maximálnej sily a statickej sily. 3.Prepravný kufor na všetky zariadenia s príslušenstvom. 4.Softwér CoboSafe-Vision (325-2804-008):PC SW na vizualizáciu a dokumentáciu merania sily a tlaku, vrátane licencie na všetky meradlá. Podrobný opis je Tabuľke cenovej ponuky v Dokumentácii VO.. Podrobný opis je Tabuľke cenovej ponuky v Dokumentácii VO.

Doplňujúce informácie

Uchádzač k cenovej ponuke priloží: 1.Konateľom (štatutárom) podpísanú Tabuľku cenovej ponuky s uvedením navrhovanej cenovej ponuky. 2.Konateľom (štatutárom) podpísaný Návrh kúpnej zmluvy. 3.Prehlásenie k účasti resp. neúčasti subdodávateľov v realizácii zákazky. 4.Uchádzač predloží aktuálne platný výpis z Registra partnerov verejného sektora - ak je relevantné.. Uchádzač ponuku predkladá elektronicky v systéme IS EVO a môže predloženú ponuku dodatočne doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom, záujemcami alebo uchádzačmi: 1.Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (Informačný systém Elektronického verejné obstarávanie, ďalej len IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Všetko o IS EVO (Príručka používateľa informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie) nájdete na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a https://eplatforma.vlada.gov.sk/. 3.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk. 4.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.