Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie rozvozu teplých jedál – obedov pre fyzické osoby na území mesta Martin – opakovaná zákazka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55521100-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
1. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie rozvozu teplých jedál obedov pre fyzické osoby na území mesta Martin, ktoré požiadali o donášku stravy do domácnosti počas pracovných dní, od 10:00 hod. - 14:00 hod.. Rozvoz teplých jedál musí byť v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a s Nariadením (ES) č. 852/2004 Európskeho parlamentu a Rady z 29. apríla 2004 o hygiene potravín.. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom rozvozu obedov fyzickým osobám na území mesta Martin, ktoré požiadali o donášku stravy do domácnosti počas pracovných dní, od 10:00 hod. - 14:00 hod. Požiadavky na rozsah požadovanej služby sú presne špecifikované v Zmluve o zabezpečení rozvozu teplých jedál obedov pre fyzické osoby na území mesta Martin čl. III. a vo Výzve na predkladanie ponúk. Rozvoz teplých jedál musí byť v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a s Nariadením (ES) č. 852/2004 Európskeho parlamentu a Rady z 29. apríla 2004 o hygiene potravín. Trvanie zmluvy a doba dodania začne plynúť počnúc dňom 01.04.2023 do 31.03.2025. Zmluva o vykonaní rozvozu obedov bude uzatvorená s poskytovateľom služby písomnou formou s presne určeným podmienkami, ktoré sú súčasťou tejto Výzvy.

Doplňujúce informácie

1. Poskytovanie vysvetlení, oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len dorozumievanie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronického prostriedku www.evoportal.sk, pokiaľ v tejto Výzve nie je ustanovené inak. 3. Komunikácia súvisiaca s vysvetlením súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk podľa zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční výhradne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku www.evoportal.sk. 4. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronického prostriedku eBIT, stránka https://martin.ebit.sk. Podmienkou účasti v elektronickej aukcii je registrácia uchádzača - viď. bod 17. Výzvy (pokiaľ uchádzač už nie zaregistrovaný v elektronickom prostriedku mesta Martin na stránke www.martin.ebit.sk). 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je zamerané na žiadne z uvedených možností.