Vyhlásené obstarávanie

Nákup notebookov a monitorov pre poslancov ZBBSK a zamestnancov Úradu BBSK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
161 220,73
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
1. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup notebookov a monitorov pre poslancov ZBBSK a zamestnancov Úradu BBSK v rozsahu a podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v prílohe č.2 súťažných podkladov (ďalej aj SP) a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky ako aj množstvá sú uvedené v prílohe č.2 Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a cenová kalkulácia, súťažných podkladov. V cene tovaru je zabezpečené dodanie do sídla verejného obstarávateľa. Tovar musí byť zabezpečený dostatočnou ochranou pred jeho poškodením, zničením alebo odcudzením počas prepravy.. Predmetom zákazky je nákup notebookov a monitorov pre poslancov ZBBSK a zamestnancov Úradu BBSK v rozsahu a podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v prílohe č.2 súťažných podkladov (ďalej aj SP) a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky ako aj množstvá sú uvedené v prílohe č.2 Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a cenová kalkulácia, súťažných podkladov. V cene tovaru je zabezpečené dodanie do sídla verejného obstarávateľa. Tovar musí byť zabezpečený dostatočnou ochranou pred jeho poškodením, zničením alebo odcudzením počas prepravy.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle §49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť spôsobmi uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.