Vyhlásené obstarávanie

Dodanie osobných ochranných pracovných prostriedkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35113400-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre zamestnancov Miestneho úradu Mestskej časti Bratislava Ružinov (ďalej len MU MČ BA-Ružinov) na ochranu pred existujúcimi nebezpečenstvami vyplývajúcimi z pracovného procesu. Technická špecifikácia jednotlivých OOPP vychádza z požiadaviek a ustanovení Nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie OOPP.. Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre zamestnancov Miestneho úradu Mestskej časti Bratislava Ružinov (ďalej len MU MČ BA-Ružinov) na ochranu pred existujúcimi nebezpečenstvami vyplývajúcimi z pracovného procesu. Technická špecifikácia jednotlivých OOPP vychádza z požiadaviek a ustanovení Nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie OOPP. Špecifikácia OOPP Príloha č. 5 Výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ vyžaduje na niektorých druhoch OOPP umiestnenie loga. Logo typ tvorí Prílohu č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať a odobrať od úspešného uchádzača OOPP v celom uvedenom predpokladanom rozsahu, t. j. v uvedenom množstve. Celkové zakúpené množstvo predmetu zákazky bude závisieť od jeho finančných možností a zároveň od aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. OOPP musia spĺňať hygienické požiadavky a kritériá v súlade s nariadením vlády SR č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov v platnom znení, zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ako aj nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/425 z 9. marca 2016 o osobných ochranných prostriedkoch a o zrušení smernice Rady 89/686/EHS o aproximácii právnych predpisov členských štátov, týkajúcich sa osobných ochranných prostriedkov.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ERANET. 2. Vzorky podľa bodu 13.4.2 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť Výzvy na predkladanie ponúk je potrebné predložiť osobne, prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa v uzavretom obale s uvedením názvu, sídla, miesta podnikania uchádzača a hesla "VZORKY- OOPP" - Neotvárať. Vzorky záujemca doručí v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 16 Výzvy na predkladanie ponúk na adresu uvedenú v bode 1. Identifikácia verejného obstarávateľa Výzvy na predkladanie ponúk: Mestská časť Bratislava Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava