Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie služby pre Mesto Zlaté Moravce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Zlaté Moravce
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90919200-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích služieb v budove Mestského úradu Zlaté Moravce, a to upratovanie administratívnych, obslužných priestorov, spoločných priestorov vrátane schodísk, hygienických a sociálnych zariadení, zametanie, umývanie podláh, okien, atď.. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 3 tejto Výzvy Rozsah upratovacích služieb -v prílohe tejto Výzvy uvádzame rozpis -2x, v ktorom sú uvedené rozdielne požiadavky na počet opakovaní v jednotlivých mesiacoch počas roka. Požadujeme naceniť a komplet cenovú ponuku uviesť v prílohe č.1 Návrh na plnenie kritérií. Ďalšie osobitné požiadavky : Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť na vlastné náklady dopravu čistiacich, hygienických a dezinfekčných prostriedkov, strojového vybavenia a náradia potrebného na plnenie predmetu zmluvy, na miesto výkonu služby a vykonávať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích výkonov, Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie služby, boli firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni, V prípade, ak objednávateľ zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie nedostatkov, Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov (reklamáciu) ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich reklamácie objednávateľom a objednávateľa o ich odstránení informovať, Opakované nedodržanie kvality alebo služieb, na ktoré bol dodávateľ písomne najmenej dvakrát po sebe upozornený je podstatným porušením zmluvy a pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy, Dodávateľ pri výkone činností, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany, Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii dodávateľovi pre výkon služby, Zamestnanec dodávateľa vyplní rozpis prác, ktorý je uvedený v každej kancelárií, Verejný obstarávateľ odporúča, aby dodávateľ mal uzatvorenú dostatočnú poistnú ochranu na škody spôsobené svojimi zamestnancami na veciach a majetku verejného obstarávateľa V každej miestnosti wc požadujeme v rámci upratovania výmenu príslušenstva podľa potreby toaletný papier, mydlo, hygienické utierky (potrebný tovar dodá verejný obstarávateľ). Upratovanie : Pondelok : od 14:30 do (podľa potreby) Utorok : od 14:30 do (podľa potreby) Streda : od 15:30 do (podľa potreby) Štvrtok : od 14:30 do (podľa potreby) Piatok: od 13:30 do (podľa potreby) V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s uskutočnením služby v požadovanom rozsahu, vyplývajúce z opisu a príloh tejto Výzvy, ako aj z uskutočnenej obhliadky, ak uchádzač využije možnosť vykonať obhliadku, ktorú verejný obstarávateľ odporúča.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu/objednávku s úspešným uchádzačom v prípade zmeny okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ako aj v prípade, ak cena úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky. 2.Ak sa javí ponuka ako mimoriadne nízka vo vzťahu k tovaru, stavebným prácam alebo službe, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie podľa §53 ods. 2) Zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 3.Ak nastane situácia, že úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí (príp. tretí) v poradí. 4.Obstarávateľ dodržiava etické normy v rámci realizácie verejného obstarávania a uplatní primerané a účinné prostriedky na zabránenie nezákonných korupčných praktík. Obstarávateľ neprijíma žiadne ponuky, dary, platby alebo výhody akéhokoľvek druhu, ktoré by sa vykladali alebo mohli sa vykladať priamo alebo nepriamo ako nezákonné alebo korupčné praktiky, napr. nabádanie na zadanie zákazky alebo odmeny zaň alebo nabádanie na uzatvorenie zmluvy vo verejnom obstarávaní alebo odmeny zaň. Obstarávateľ neposkytne neoprávnené priame alebo nepriame výhody akéhokoľvek druhu sebe alebo inej osobe, ktorá je osobou blízkou.