Vyhlásené obstarávanie

Mirkovce, časť Dlhé Brehy – kanalizácia a MČOV


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Mirkovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
279 330,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie kanalizácia a malej čistiarne odpadových vôd (MČOV) pre obec Mirkovce, časť Dlhé Brehy.

Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.. Predmetom stavby je vybudovanie kanalizácia a malej čistiarne odpadových vôd (MČOV) pre obec Mirkovce, časť Dlhé Brehy.



Členenie stavby na stavebné objekty a prevádzkové súbory

Stavebné objekty:

SO 01 Stoková sieť

SO 02 Malá čistiareň odpadových vôd

SO 03 Odberné zariadenie el. energie NN prípojka k ČOV

Prevádzkové súbory:

PS 01 Strojnotechnologické zariadenie MČOV



Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.

Doplňujúce informácie

1)Táto zmluva je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Táto zmluva nadobúda účinnosť po splnení

odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:

a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie,

b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa podpory z Environmentálneho fondu

formou dotácie

c)dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy.

V prípade neuzavretia zmluvy o poskytnutí podpory alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie, verejný obstarávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Úspešnému uchádzačovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody.



2) Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov Environmentálneho fondu formou dotácie a z vlastných zdrojov.



3) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk.

V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ

určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak

verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.

Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.



4) Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ (prijímateľ) vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ (prijímateľ) vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.



5) Podmienky na otváranie ponúk, dátum a čas: 14.2.2023 o 13:00 hod.



6) Dĺžka trvania zákazky: 8 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska.