Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia domu kultúry v Raslaviciach


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Raslavice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
261 614,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212300-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky na uskutočnenie stavebných prác je modernizácia domu kultúry v rozsahu architektonicko stavebného riešenia a elektroinštalácie podľa projektovej dokumentácie.. Predmetom tejto zákazky na uskutočnenie stavebných prác je modernizácia domu kultúry v rozsahu architektonicko stavebného riešenia a elektroinštalácie podľa projektovej dokumentácie. Ak by dokumentoch tejto zákazky poskytnutých verejným obstarávateľom bola odvolávka na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, potom takýto odkaz dopĺňa verejný obstarávateľ slovami alebo ekvivalentný. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky; alebo predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky; alebo predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy; alebo predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu; a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.

Doplňujúce informácie

KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v € s DPH. SPÔSOB VYHODNOCOVANIA PONÚK Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Splnenie požiadaviek na predmet zákazky preukáže uchádzač predložením podpísaného návrhu zmluvy vrátane oceneného výkazu výmer. OBSAH PONUKY Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0 Návrh zmluvy podpísaný oprávnenou osobou (údaje o stavbyvedúcom v čl. V ods. 5.11 a prílohu Údaje o subdodávateľoch postačuje vyplniť pred uzavretím zmluvy) Ocenený výkaz výmer ZMLUVA Návrh zmluvy, ktorá je prílohou tejto výzvy obsahuje technické a obchodné podmienky zabezpečenia predmetu zákazky. Návrh zmluvy nie je prípustné uchádzačmi meniť. Vašu cenovú ponuku a informácie v nej uvedené potrebujeme pre účely prieskumu trhu vedúceho k uzavretiu zmluvy, avšak verejnému obstarávateľovi z prieskumu trhu nevyplývajú žiadne záväzky na uzavretie zmluvy. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu štatutárnymi zástupcami oboch Zmluvných strán a účinnosť deň po jej zverejnení v súlade so zákonom. KOMUNIKÁCIA Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.