Vyhlásené obstarávanie

DNS_Opravy električiek Škoda 29T/30T po mimoriadnych udalostiach


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
800 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50112110-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie DNS ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na opravu násilného poškodenia električiek po mimoriadnych udalostiach. Súčasťou každej zadanej zákazky v systéme je: obhliadka, diagnostika poškodenia, stanovenie rozsahu a technológie opravy, vykonanie opravy - vrátane dodania náhradných dielov, demontáže a montáže súčastí podliehajúcich oprave, kontrola a preskúšanie opravovaných súčastí a vyhotovenie sprievodnej dokumentácie k oprave. Sprievodná dokumentácia k oprave (dodá dodávateľ po uskutočnení opravy) bude obsahovať minimálne: Pre opravy vykonané bez potreby zvárania fotodokumentácia z vykonanej opravy Opravy s použitím zvárania schválené technologické postupy zvárania, protokoly o predpísaných skúškach. Bližšie informácie o povahe predpokladaných nákupov sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je vytvorenie DNS ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na opravu násilného poškodenia električiek po mimoriadnych udalostiach. Súčasťou každej zadanej zákazky v systéme je: obhliadka, diagnostika poškodenia, stanovenie rozsahu a technológie opravy, vykonanie opravy - vrátane dodania náhradných dielov, demontáže a montáže súčastí podliehajúcich oprave, kontrola a preskúšanie opravovaných súčastí a vyhotovenie sprievodnej dokumentácie k oprave. Sprievodná dokumentácia k oprave (dodá dodávateľ po uskutočnení opravy) bude obsahovať minimálne: Pre opravy vykonané bez potreby zvárania fotodokumentácia z vykonanej opravy Opravy s použitím zvárania schválené technologické postupy zvárania, protokoly o predpísaných skúškach. Bližšie informácie o povahe predpokladaných nákupov sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Dĺžka trvania dynamického nákupného systému, t.j. doba na ktorú sa vytvára dynamický nákupný systém na zadávanie konkrétnych zákaziek: 48 mesiacov.

Doplňujúce informácie

1. Dynamický nákupný systém (ďalej ako aj "DNS") je elektronický proces určený na obstarávanie tovaru alebo služieb bežne dostupných na trhu, zriadený Dopravným podnikom Bratislava, akciová spoločnosť a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://josephine.proebiz.com/sk/ 2. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v dynamickom nákupnom systéme v rámci systému JOSEPHINE sú uvedené v platných Technických požiadavkách swJOSEPHINE a Všeobecných podmienkach používania DNS, ktoré sú zverejnené na webovom sídle: https://josephine.proebiz.com/sk/, ako i v súťažných podkladoch obstarávateľskej organizácie k tomuto verejnému obstarávaniu. 3. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov), ktoré neumožňujú obstarávateľskej organizácii v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie, vpísať všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, organizácia tieto ďalšie doplňujúce informácie uverejňuje na https://josephine.proebiz.com/sk/ v rámci predmetnej zákazky v zadávacích podmienkach a poskytuje k ním bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v súlade so zákonom. 4. Doklady, ktoré sa nepredkladajú: S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá záujemca doklady podľa § 32 ods. 1, písm. a) zákona v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Ak je záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, vedený Úradom pre verejné obstarávanie, doklad podľa § 32 ods. 1, písm. a) zákona sa nevyžaduje. 5.Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.